15.10.23, 09:00
Dodaj blasku swojemu wnętrzu. Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ponownie w kampanii Reuter.com
Reuter.com, sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią. Działania prowadzone będą pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.
Kampania „Dodaj blasku swojemu wnętrzu” marki Reuter.com ma skupiać się na kuchni i łazience, a także oświetleniu. Obejmuje działania w digitalu, a ambasadorami marki podobnie, jak przy pierwszej odsłonie kampanii zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy na specjalnie przygotowanych materiałach prezentują konsumentom ofertę sklepu. Celem działań jest dalsze wmacnianie brandu na polskim rynku.
Twórcą konceptu kreatywnego i producentem kampanii jest agencja Cut The Mustard. Za strategię komunikacji, realizację działań z zakresu media relations oraz branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture. Działania będą prowadzone do końca października br.
Komentarze