28.09.23, 09:00
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
W ramach swoich obowiązków Mateusz Gaca będzie odpowiedzialny za działania zespołu kreatywnego, a także będzie zarządzać procesami kreatywnymi dla klientów agencji.
Gaca, mający blisko 15-letnie doświadczenie jako copywriter, ma na swoim koncie współpracę z wieloma markami takimi jak: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, Google, Huawei, Ben&Jerry's, McDonald's, a także z różnymi fundacjami. Wiedzę i umiejętności zdobywał w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych w Polsce, w tym w Ogilvy, Euro RSCG/Havas, 180 heartbeats + JUNG v MATT, DDB i McCANN.
Wśród jego osiągnięć znajduje się projekt kampanii Gdzie Zamieszkać dla Mastercard, która do tej pory zdobyła Grand Prix i Titanium na Festiwalu Reklamowym Cannes Lion, a także przyczyniła się do przyznania agencji McCANN Polska tytułu Agency of the Year w kategorii for GOOD w Cannes. Gaca zdobył również liczne inne wyróżnienia branżowe, np. Cannes, D&AD, Clio, KTR i wiele innych za wcześniejsze zrealizowane projekty, w tym za Niezniszczalną Tęczę dla lodów Ben&Jerry’s. Mateusz Gaca oceniał także prace konkursowe na festiwalu Klubu Twórców Reklamy KTR i w Papaya Young Directors.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze