26.09.23, 13:00

mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki

Kadr ze spotu marki mBank, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.

„Wszyscy wiedzą, że mBank ma świetną aplikację mobilną. Ale dziś każdy bank to bank w smartfonie. Coś co było naszym wyróżnikiem stało się oczywistym elementem oferty. Dlatego dwa lata temu zmieniliśmy naszą strategię biznesową z ikony mobilności na ikonę możliwości i postawiliśmy na większe zaangażowanie w obszarze bezpieczeństwa, e-commerce i ESG. W ten sposób chcieliśmy podkreślić, że mBank to nie tylko najlepszy mobilny bank, ale też instytucja, która wspiera ludzi. W czasach wielu turbulencji bardzo ważne jest, aby klienci czuli się u nas bezpiecznie, a nasze usługi ułatwiały im życie” – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

Przełożenie celów strategii także na język komunikacji marki było zadaniem nowego pozycjonowania. Cyfryzacja otwiera przed każdą osobą nieograniczone możliwości, dzięki którym samodzielnie eksplorujemy świat. Rolą banku jest dostarczać bezpieczne i wygodne rozwiązania technologiczne oraz wsparcie, gdy one nie wystarczają. Taki jest fundament nowego pozycjonowania marki mBank.

Kampania prawie wszędzie

Pod hasłem „mBank. Technologia do usług” ruszyła szeroko zasięgowa kampania reklamowa banku. Od 22 września br. do końca listopada, w telewizji, kinach, na platformach VOD i w internecie, oglądać można spoty, które pokazują czym mBank różni się od innych technologicznych liderów. Ich bohaterowie przekonują się, że w mBanku nie trzeba studiować technologii i się z nią siłować, bo jest zaprojektowana po ludzku, by dawać wsparcie, a nie utrudniać życie.

Nowe pozycjonowanie, wcześniejsze funkcjonowało w banku przez 10 lat, to efekt prac zespołów marketingu i komunikacji oraz agencji reklamowej Isobar. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Carat, a spoty nakręciła Flota Filmowa. Oprócz kampanii zewnętrznej bank planuje również intensywne działania edukacyjne wewnątrz organizacji.

Komentarze

Powiązane

04.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami w kampanii Volkswagen Financial Services
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu br. ruszyła kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy.
04.12.23, 15:03
| reklama & PR » informacje
Tchibo przedłuża na trzy lata współpracę z OMD Group
Agencje OMD Group: OMD oraz Resolution, będą kontynuowały kompleksową obsługę mediową marki Tchibo.
04.12.23, 10:40
| reklama & PR » ludzie
Gabriela Bar-Rutkowska w gronie ekspertów 24/7Communication
Agencja PR 24/7Communication rozbudowuje praktykę Environmental, Social, Governance (ESG). Do grona jej ekspertów dołączyła Gabriela Bar-Rutkowska i objęła stanowisko Senior Communication Advisor / PA & Sustainability.
04.12.23, 09:25
| reklama & PR » informacje
InPost oficjalnym partnerem Newcastle United
Grupa InPost zawarła wieloletnie partnerstwo z klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.
04.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tiktokerzy śpiewają świąteczną piosenkę w kampanii T-Mobile
W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R.
01.12.23, 12:25
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry w wyniku przetargu przejmuje obsługę Miele
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla marki Miele została podjęta w drodze przetargu.
01.12.23, 08:54
| reklama & PR » informacje
Daj Coś Od Siebie – Graj, Pomagaj i Wymagaj! Świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: „Daj Coś Od Siebie – Graj, Pomagaj i Wymagaj!”.
30.11.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Monster Energy z nowym rozdziałem Formuły 1
Po 14 sezonach z zespołem Mercedes- AMG PETRONAS, Monster Energy rozpocznie w 2024 r. swój nowy rozdział w Formule 1.
30.11.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Co dobrego robimy w Hochland dla naszej planety! Temat przewodni kalendarza Hochland Polska 2024
Po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich pracowników, a w tej edycji także dostawców mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland Polska to zbiór 12 prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 r.
30.11.23, 16:51
| reklama & PR » informacje
Miliony trafionych prezentów. Humorystyczne spoty w świątecznej kampanii Empiku
W kampanii Empiku prowadzonej pod hasłem „Miliony trafionych prezentów” marka przedstawia swoje benefity: szeroką ofertę, wygodne formy zakupów i promocje. Komunikacja obejmuje telewizję, radio, digital, media społecznościowe i kanały własne marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.