26.09.23, 15:00
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu tego marketera. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 r. Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS - brandu Valspar.
Celem obecnego projektu jest redesign opakowań tak zwanej linii technicznej, czyli produktów do ochrony drewna i innych powierzchni. Zadaniem tych produktów jest przygotowanie powierzchni do dalszej pracy, pozbycie się glonów, grzybów, owadów, zaimpregnowanie drewna itp. Są to m.in. preparaty do zwalczania glonów, produkty grzybobójcze i owadobójcze, czy impregnaty gruntujące.
Celem obecnego redesignu jest dostosowanie wyglądu opakowań produktów linii technicznej do pozostałych opakowań marki, które przeszły rebranding w ostatnich latach, takich jak np. farby do metalu, lakierobejce, farby do drewna, czy farba do MDF i laminatów do wnętrz.
„Produkty techniczne marki Altax miały wcześniej opakowania bazujące na rycinach z charakterystycznym trójkątem na etykiecie po lewej stronie. Od jakiegoś czasu Chapter1 przeprowadza redesign opakowań produktów Altax, zmieniły się m.in. ikonki informujące o benefitach związanych z każdym produktem, a zamiast ryciny prezentujemy zdjęcie pokazujące przeznaczenie produktu. Layout jest nowoczesny i elegancki, co ma wyróżniać produkty Altax na półce, na tle konkurencji. Oczywiście najważniejsze jest tu uspójnienie designu wszystkich produktów Altax, aby były dzięki temu charakterystyczne i rozpoznawalne dla konsumentów, tak by znając inne produkty tej marki sięgali również po linię techniczną” – dodaje Magdalena Drzazga,Founder&CEO agencji Chapter1.
Produkty linii technicznej Altax w nowych opakowaniach wejdą do sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze