21.09.23, 17:45
Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować. Kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl
21 września br. ruszyła kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”.
Działania promocyjne „Wyborczej” będą prowadzone w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. Kampanii towarzyszy oferta promocyjna dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl. „Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać” – pisze redakcja “Wyborczej” w tekście inaugurującym kampanię promocyjną.
Kreacje wykorzystane w kampanii, której motyw przewodni to “Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować”, przedstawiają sześć głównych haseł. „Za pomocą gry słów obrazują one manipulację w tematach społecznie ważnych takich, jak prawa kobiet, edukacja, rządy prawa i kościół oraz sytuacja dyskryminowanych grup społecznych, m.in. osób LGBT+ czy imigrantów. Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet, (W)inny i Hej(t) to główne hasła kampanii, która potrwa do 6 listopada br.” – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu “Wyborczej”.
Działaniom promocyjnym towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl.
Kampania “Wyborczej” obejmie działania w kanałach online i offline – promocja będzie prowadzona w internecie (Google, Meta, TikTok oraz serwisy Wyborcza.pl), w prasie, kinach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
Kampanię przygotował dział marketingu “Wyborczej”, a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Zakup mediów wspierały AMS i dom mediowy Spark Foundry.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze