21.09.23, 17:45

Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować. Kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl

KV kampanii "Wyborczej", fot.: materiały prasowe

21 września br. ruszyła kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”.

Działania promocyjne „Wyborczej” będą prowadzone w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. Kampanii towarzyszy oferta promocyjna dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl. „Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać” – pisze redakcja “Wyborczej” w tekście inaugurującym kampanię promocyjną.

Kreacje wykorzystane w kampanii, której motyw przewodni to “Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować”, przedstawiają sześć głównych haseł. „Za pomocą gry słów obrazują one manipulację w tematach społecznie ważnych takich, jak prawa kobiet, edukacja, rządy prawa i kościół oraz sytuacja dyskryminowanych grup społecznych, m.in. osób LGBT+ czy imigrantów. Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet, (W)inny i Hej(t) to główne hasła kampanii, która potrwa do 6 listopada br.” – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu “Wyborczej”.

Działaniom promocyjnym towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl.

Kampania “Wyborczej” obejmie działania w kanałach online i offline – promocja będzie prowadzona w internecie (Google, Meta, TikTok oraz serwisy Wyborcza.pl), w prasie, kinach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.

Kampanię przygotował dział marketingu “Wyborczej”, a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Zakup mediów wspierały AMS i dom mediowy Spark Foundry.

Komentarze

Powiązane

11.09.24, 14:08
| prasa » informacje
29 prac nominowano do finału konkursu o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską im. Tadeusza Mazowieckiego 2024
Polskie i niemieckie jury złożone z ekspertek i ekspertów nominowało 29 prac w pięciu kategoriach do Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego 2024.
11.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
10.09.24, 23:24
| prasa » informacje
Pani domu poradnik tym razem o cukrzycy
11 września br. w sprzedaży na rynku prasy pojawi się nowe wydanie „Pani domu poradnik” (nr 6/2024, Wydawnictwo Bauer) poświęcone cukrzycy.
10.09.24, 11:16
| prasa » informacje
Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla 20 młodych dziennikarek i dziennikarzy
Parlament Europejski we współpracy z Fundacją Centrum im. prof. Bronisława Geremka oraz „Gazetą Wyborczą” przygotowują trzecią edycję „Szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy”. Rekrutacja trwa do 22 września br.
10.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
09.09.24, 11:12
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Rusza 27. edycja plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia. Lista nominowanych
W najnowszym wydaniu, magazyn „Tele Tydzień” (w sprzedaży od 9 września br., Wydawnictwo Bauer) opublikował listę nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2024.
09.09.24, 10:16
| prasa » informacje | internet » informacje
Ingrid Hintz-Nowosad redaktor naczelną Telemagazynu
9 września br., Ingrid Hintz-Nowosad, dziennikarka i redaktorka z ponad 30-letnim stażem, objęła stanowisko redaktor naczelnej „Telemagazynu”.
09.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
08.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
07.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.