22.09.23, 06:30
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
Wystartowała ósma edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Ząb. Dodatkowo do wygrania są również nagrody pieniężne i to siedem razy po 1 tys. zł dziennie. Warunkiem wzięcia udziału w loterii Almette jest zakup dowolnego serka Almette z informacją o loterii, zachowanie paragonu i wieczka oraz zarejestrowanie kodu z wieczka na stronie loteryjnej w dniach od 1 września do 31 października br.
Świadomość loterii ma budować kampania online i offline, która potrwa przez dwa miesiące. W ramach promocji loterii “ekoDOM Almette” przygotowano spot reklamowy, który emitowany jest od 1 września br. w ogólnopolskich stacjach TV. Loteria będzie szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania programmatic, SEM i Paid Social oraz poprzez influencerów ,m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik (life.catchers), a także David Gaboriaud (szef kuchni i ambasador marki Almette) na Instagramie i TikToku.
Za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii promującej flagową loterię marki Almette odpowiedzialna jest agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii oraz działania influencer marketingowe odpowiada agencja Grasp Group.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze