20.09.23, 16:15

Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion. Konkurs w sieci Żabka

KV kampanii batonów Nestle, fot.: materiały prasowe

Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marek KitKat i Lion konkurs dedykowany dla sieci Żabka: „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”.

Nestle Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu dla sieci Żabka pod hasłem „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”. Aktywacja realizowana pod parasolem ogólnopolskiej „Loterii muzycznej KitKat & Lion”. Konkurs dostępny jako wyzwanie w Aplikacji Żappka. Po spełnieniu warunków wyzwania, użytkownik Aplikacji Żappka otrzymuje kod, z którym może się zgłosić do konkursu poprzez Messenger marki KitKat.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą w okresie od 20 września do 26 września 2023 r. W konkursie biorą udział wszystkie batony marki KitKat i Lion, dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Żabka.

Komisja konkursowa wyróżni trzy najlepsze odpowiedzi, które zostaną nagrodzone voucherem Eventim o wartości 2 tys. zł. Dodatkowo komisja wyłoni 35 odpowiedzi do nagrody II stopnia, jaką jest głośnik Ultimate Ears Megaboom 3.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.