20.09.23, 12:20
Browar Piotrków rozpoczyna współpracę z K+Digital. Firma promuje piwo Iguana 0%
Browar Piotrków uruchomił kampanię promującą niedawno wprowadzone na rynek piwo Iguana 0%. Część działań reklamowych firma powierzyła należącej do K+Group agencji K+Digital.
Do zadań agencji należą działania reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), obejmujące przygotowanie komunikacji i kreacji, a także bieżącą obsługę. Dodatkowo agencja odpowiada za działania eventowe dla marki oraz przygotowanie i produkcję materiałów custom publishingowych. Realizację działań w zakresie kreacji i mediów społecznościowych wspierają zespoły K+Creative i K+PR. Obszar współpracy w obszarze digital obejmuje Polskę oraz wybrane rynki CEE.
Działania reklamowe rozpoczęły się w sierpniu, natomiast prace związane z projektem w maju br.
Czym zajmuje się Browar Piotrków?
Browar Piotrków to polski browar regionalny, do którego należą, m.in. marki piwa Trybunał, Cornelius i Beczkowe. W sierpniu producent wystartował z działaniami promującymi Iguanę, pierwsze na rynku prebiotyczne piwo bezalkoholowe z błonnikiem i kompletem 20 aminokwasów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze