18.09.23, 13:17
Sprzedaż magazynu Forbes Women rośnie
Według danych wydawcy, czerwcowe wydanie „Forbes Women” (3/2023, RASP Polska) odnotowało sprzedaż o 25 proc. wyższą w stosunku do wydania z poprzedniego roku. Tym samym osiągnęło najwyższy wynik sprzedażowy w tym roku.
„Taki wynik sprzedaży, to najlepsza nagroda dla zespołu „Forbes Women”, bo oznacza, że nasze czytelniczki i czytelnicy doceniają naszą pracę. Dla mnie to wielka frajda, że mamy coraz więcej czytelniczek – szczególnie po ostatnich spotkaniach na dużych konferencjach i na naszych Klubach Forbes Women – bo wiem, że to są wspaniałe kobiety, bardzo świadome i krytyczne w swoich wyborach” – mówi Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna „Forbes Women”.
W związku z rozszerzoną siecią sprzedaży, dwumiesięcznik można nabyć w większości kiosków i salonów prasowych w Polsce. Tytuł można także prenumerować w formie prasowej w kilku wariantach cykliczności, a każdy z nich zawiera dostęp do subskrypcji cyfrowej w pakiecie Onet Premium.
Magazyn "Forbes Women Polska" wydawany jest na polskim rynku od czterech lat. „Forbes Women” wymyśliła Moira Forbes, dziennikarka i działaczka, wnuczka Malcolma Forbesa, założyciela pisma. W pierwszym wydaniu polskiej edycji magazynu powiedziała nam, że chciała stworzyć platformę dla kobiet do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i pomysłów pomagających w osiąganiu sukcesu. Jej słowa potraktowaliśmy jak drogowskaz, dlatego od czterech lat wspieramy Polki w ich zawodowych dążeniach, aspiracjach i wyborach (…)” – napisała w urodzinowym wstępniaku w kwietniu br. Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna „Forbes Women Polska”.
Magazyn istnieje nie tylko w rpzestrzeni drukowanej. Przez ostatnie cztery lata obok setek artykułów w magazynie i online, akcji społecznych (m.in. Równa Firma, Baza Ekspertek, Firma Przyjazna Tacie na Etacie, 16 Liderek Równości, Equal Voice) odbyły się także dziesiątki spotkań z tysiącami kobiet w Polsce i za granicą, nagrano cztery sezony podcastu „Forbes Women”, zorganizowano klub czytelniczy online oraz zainaugurowano spotkania Klubu Forbes Women.
Komentarze