18.09.23, 09:28
Kampania serwisu Rankomat.pl z okazji 15-lecia. Telewizyjny spot z udziałem Huberta Urbańskiego
Z okazji 15 urodzin multiporównywarki Rankomat.pl, marka przygotowała kampanię reklamową, której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Hubera Urbańskiego – ambasadora marki.
W kampanii rankomat.pl chce udowodnić, jak łatwo za jego pośrednictwem wybrać najlepiej dopasowaną ofertę, niezależnie od potrzeb klienta. Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego rankomat.pl przygotował kreacje do dwóch linii produktowych, które będą publikowane na kanale YT porównywarki, a także w mediach społecznościowych, Internecie i na stronie internetowej.
Z okazji 15-lecia rankomat.pl, plan zdjęciowy spotu odwiedziła także Anna Lucińska, wieloletnia ambasadorka marki. Nieoczywisty filmik z udziałem Huberta Urbańskiego został opublikowany na jej Instagramie.
Kampanię zrealizował Departament Marketingu i e-Commerce rankomat.pl, za koncepcję kreatywną a także strategię oraz obsługę kampanii oraz kanałów social media odpowiada agencja Przestrzeń, a planowaniem i zakupem mediów zajął się do mediowy Wavemaker. Za produkcję spotów odpowiedzialny był dom produkcyjny Szut Szut.
Komentarze