06.09.23, 16:30

Białystok: RMF FM liderem, wzrost Radia Jard

Logo Radia Jard, fot.: materiały prasowe

RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną stacją w Białymstoku - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. (Białystok).

Liderem białostockiego rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM. Udział stacji w ostatniej fali wyniósł 29,7 proc. i był o 0,1 p.p. wyższy niż w analogicznym okresie czasu rok temu. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Drugie miejsce obroniło Radio Zet (strata 1,2 p.p.), a trzecie Polskie Radio Białystok (strata 1,1 p.p.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji kolejno znalazły się także takie rozgłośnie jak: Radio Jard (wzrost o 2,7 p.p.), TOK FM (wzrost o 13 p.p.), VOX FM (wzrost o 0,8 p.p.), RMF MAXX (strata 1 p.p.), Radio Eska (strata 2 p.p.), Radio Złote Przeboje (wzrost o 0,7 p.p.) i RMF Classic (wzrost o 0,8 p.p.).

Spory wzrost zanotowało Radio Maryja - o 0,9 p.p. Z kolei duży spadek tzw. słuchalności zanotowała Jedynka (aż 1,5 p.p.).

Udział stacji radiowych w Białymstoku 

  sierpień 2021 : styczeń 2022 luty 2022 : lipiec 2022 sierpień 2022 : styczeń 2023 luty 2023 : lipiec 2023
RMF FM 28,7% 29,6% 27,5% 29,7%
Radio ZET 11,2% 11,6% 11,6% 10,4%
Polskie Radio Białystok 8,9% 11,3% 10,3% 10,2%
Radio Jard (Białystok) 4,4% 4,6% 3,4% 7,3%
Radio TOK FM 3,5% 5,5% 7,2% 6,8%
Radio VOX FM  6,3% 4,7% 6,8% 5,5%
RMF MAXX (Podlasie) 5,5% 6,3% 4,6% 5,3%
Radio ESKA (Białystok) 7,7% 6,4% 6,5% 4,4%
Radio Złote Przeboje 101 FM (Białystok) 4,2% 3,0% 3,4% 3,7%
RMF Classic  2,3% 2,5% 2,2% 3,3%
Radio Akadera (Białystok) 3,0% 3,3% 3,7% 2,9%
Radio Maryja 2,9% 1,6% 1,7% 2,5%
Radio i (Białystok) 1,7% 1,3% 1,4% 2,0%
Polskie Radio 24 0,8% 2,0% 1,6% 1,6%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 3,6% 1,3% 1,6% 1,3%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 2,2% 2,3% 3,6% 0,8%
Radio Wnet 0,7% 0,8% 0,4% 0,3%
Białoruskie Radio Racja 0,7% 0,3% 0,0% 0,1%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,4% 0,3% 0,3% 0,0%
N= 681 686 639 621

Fale:
sierpień 2021 : styczeń 2022 (wielkość: 42 081)
luty 2022 : lipiec 2022 (wielkość: 41 870)
sierpień 2022 : styczeń 2023 (wielkość: 41 916)
luty 2023 : lipiec 2023 (wielkość: 41 911)
Grupy celowe:
Białystok:
Wybrane miasta = Białystok
Wielkość (nie ważona): 230 149 (41 528 przypadków, 2,1% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

 

Komentarze

Powiązane

15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
08.04.24, 10:51
| radio » ludzie
Anna Paluszek wraca do RMF FM. Będzie wydawczynią publicystyki
Do warszawskiej redakcji RMF FM w kwietniu br. dołączyła Anna Paluszek. Jest wydawczynią rozmów publicystycznych w RMF FM i Radiu RMF24.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy