02.09.23, 14:04
Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Rusza dwujęzyczna kampania Miasta Poznania
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania, by zostawali rodzicami zastępczym. Działania marketingowe mają także budować świadomość na temat tego, co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.
Kampania startuje 31 sierpnia br., jej główna fala potrwa miesiąc (m.in. lokalna TV, nośniki DOOH, komunikacja miejska, emisja spotu wideo w internecie), zaś dodatkowe działania zaplanowane są do końca roku. Realizowana jest przez Miasto Poznań (Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych), a finansowana ze środków UNICEF. Jej grupą docelową są mieszkańcy Poznania - rodziny, małżeństwa i osoby żyjące w pojedynkę.
Celem akcji jest promowanie idei rodzicielstwa zastępczego - zachęcanie Poznaniaków do pomocy dzieciom w potrzebie, ale też rozróżnienie adopcji od bycia rodzicem zastępczym. Wszystkie materiały są przygotowane zarówno w języku polskim jak i języku ukraińskim. Agencja Chapter1 przygotowała strategię komunikacji, jak również szczegółówy plan kampanii i całą jej warstwę kreatywną – Key Visual, spoty, ulotki informacyjne (w dwóch językach) oraz plan działań w mediach społecznościowych.
"Chcemy tą kampanią poruszyć emocje odbiorców i skłonić do zastanowienia: Czy może ja mógłbym przyjąć dziecko w potrzebie? Chcemy też uświadomić, czym jest piecza zastępcza, na czym polega, kto może zostać rodzicem zastępczym, gdzie się zgłosić i czego można się spodziewać dalej" – wyjaśnia Katarzyna Strzyż-Sobańska z Urzędu Miasta Poznania.
Kampania jest dwujęzyczna, polsko-ukraińska. W przypadku ukraińskich dzieci celem jest dotarcie z komunikatem do przebywających w Polsce rodzin ukraińskich i zachęcanie ich do przyjęcia roli rodzica zastępczego, by dzieci te mogły wychowywać się w szacunku do własnej narodowości, ojczystego języka, kultury i tradycji (chociaż rodziny ukraińskie mogą oczywiście przyjąć również polskie dzieci i odwrotnie - polscy rodzice – dzieci ukraińskie).
Spot pojawi się w lokalnej telewizji WTK, na nośnikach miejskich DOOH (nośniki firmy AMS), w komunikacji miejskiej oraz przed seansami Kina Muza i Kina Pałacowego mieszczącego się w CK Zamek w Poznaniu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze