02.09.23, 14:04

Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Rusza dwujęzyczna kampania Miasta Poznania

Ilustracja KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania, by zostawali rodzicami zastępczym. Działania marketingowe mają także budować świadomość na temat tego, co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.

Kampania startuje 31 sierpnia br., jej główna fala potrwa miesiąc (m.in. lokalna TV, nośniki DOOH, komunikacja miejska, emisja spotu wideo w internecie), zaś dodatkowe działania zaplanowane są do końca roku. Realizowana jest przez Miasto Poznań (Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych), a finansowana ze środków UNICEF. Jej grupą docelową są mieszkańcy Poznania - rodziny, małżeństwa i osoby żyjące w pojedynkę.

Celem akcji jest promowanie idei rodzicielstwa zastępczego - zachęcanie Poznaniaków do pomocy dzieciom w potrzebie, ale też rozróżnienie adopcji od bycia rodzicem zastępczym. Wszystkie materiały są przygotowane zarówno w języku polskim jak i języku ukraińskim. Agencja Chapter1 przygotowała strategię komunikacji, jak również szczegółówy plan kampanii i całą jej warstwę kreatywną – Key Visual, spoty, ulotki informacyjne (w dwóch językach) oraz plan działań w mediach społecznościowych.

"Chcemy tą kampanią poruszyć emocje odbiorców i skłonić do zastanowienia: Czy może ja mógłbym przyjąć dziecko w potrzebie? Chcemy też uświadomić, czym jest piecza zastępcza, na czym polega, kto może zostać rodzicem zastępczym, gdzie się zgłosić i czego można się spodziewać dalej" – wyjaśnia Katarzyna Strzyż-Sobańska z Urzędu Miasta Poznania.

Kampania jest dwujęzyczna, polsko-ukraińska. W przypadku ukraińskich dzieci celem jest dotarcie z komunikatem do przebywających w Polsce rodzin ukraińskich i zachęcanie ich do przyjęcia roli rodzica zastępczego, by dzieci te mogły wychowywać się w szacunku do własnej narodowości, ojczystego języka, kultury i tradycji (chociaż rodziny ukraińskie mogą oczywiście przyjąć również polskie dzieci i odwrotnie - polscy rodzice – dzieci ukraińskie).

Spot pojawi się w lokalnej telewizji WTK, na nośnikach miejskich DOOH (nośniki firmy AMS), w komunikacji miejskiej oraz przed seansami Kina Muza i Kina Pałacowego mieszczącego się w CK Zamek w Poznaniu.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.