30.08.23, 07:45

Bambino startuje ze Szkołą Pierwszych Czułości. Marka celuje w przyszłe i obecne mamy

Szkoła Pierwszych Czułości, fot.: materiały prasowe

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (z portfolio NIVEA Polska) i wspierającej ją kampanii digital.

Szkoła Pierwszych Czułości to platforma z wiedzą dla przyszłych i obecnych mam, w formie artykułów, audio-artykułóworaz podcastów, w tym m.in. wywiadów z ekspertami (fizjoterapeutami, psychologami itp.). Wywiady prowadzi Karla Orban - psycholog, specjalistka perinatalnego zdrowia psychicznego, trenerka empatycznej komunikacji, autorka książki "Żłobek, babcia, niania czy ja sama?", oraz prowadząca podcast „Codziennik Rodzica”.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości Szkoły Pierwszych Czułości w grupie docelowej, którą są nowe mamy (kobiety w ciąży) oraz mamy małych dzieci (do 18. miesiąca życia). Dodatkowym celem jest zwiększanie wśród nowych mam świadomości marki Bambino oraz jej produktu – pielęgnacyjnej oliwki dla dzieci i niemowląt.

Autorem koncepcji Szkoły Pierwszych Czułości, jak i założeń komunikacyjnych kampanii, oraz całej jej warstwy kreatywnej, jest poznańska agencja Chapter1.

„Bambino wspiera i edukuje mamy od dawna, ale wspólnie uznaliśmy, że pora na usystematyzowanie i zaktywizowanie tych działań. W ten sposób narodził się koncept Szkoły Pierwszych Czułości, która oczywiście jest projektem długofalowym i strategicznym dla Bambino, bo wspieranie, edukowanie i troszczenie sie o mamy oraz ich dzieci, jest wręcz wpisane w DNA tej marki” – mówi Agnieszka Kołecka, Senior Brand Development Manager at NIVEA Polska. “Brand chce jeszcze mocniej podkreślić, że rozumie obawy mam, ich potrzeby i nadzieje, oraz że chce sprawić, by czuły się pewniej i lepiej w tej roli. Stąd Szkoła Pierwszych Czułości, jako miejsce, gdzie czułość spotyka się z mądrością; gdzie eksperci zaproszeni przez Bambino do współpracy odpowiadają na pytania i wątpliwości mam” – dodaje Kołecka.

„Podeszliśmy do tematu z czułością i zrozumieniem charakterystycznym dla marki Bambino. Skupiliśmy się na tematach, które zaprzątają głowy młodych mam, starając się opowiedzieć o nich w prosty i przyjazny sposób. Podcasty, artykuły i filmy mają towarzyszyć mamom, pomagając im w niełatwej codzienności” - mówi Magda Drzazga, CEO agencji Chapter1.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa OMD, obsługująca na stałe markę Bambino. W kampanii wykorzystywane sązarówno formaty wideo i display; obejmie ona Social Media (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube), jak i inne kanały (np. WP, działania z zakresu programmatic itp.).

Dodatkowo cała kampania wspierana będzie w komunikacji „ongoingowej” w mediach społecznościowych, którą w warstwie strategicznej, tekstowej i graficznej przygotowywała również Chapter1. Agencja ta przygotowała także koncept, projekt i treści landing page’a kampanii, za którego wdrożenie była odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.

Chapter1 obsługuje markę Bambino od 2019 r., po wygranym przetargu.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.