24.08.23, 13:36
Wszystkie kolory zabawy. Marka M&M’s podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce
W połowie sierpnia br. ruszyła nowa kampania M&M’s, która ma pokazywać, że pomimo różnic, odbiorców może połączyć jedna prosta rzecz - zabawa.
Nowa, utrzymana w żartobliwym tonie kampania M&M’s ma pokazywać, że zrozumienie drugiego człowieka wcale nie jest takie trudne. Najważniejsza jest otwartość na innych, a dzięki sile zabawy każdy odbiorca może poczuć się częścią grupy. Kampanii przyświeca hasło „wszystkie kolory zabawy”, które napędza światowy ruch pozwalający przypomnieć sobie, że – mimo różnic – wszyscy należymy do społeczności, którą silnie łączy jedna prosta rzecz - zabawa.
Nowa reklama ma wpisywać się w misję marki, jaką jest promowanie inkluzywności i otwartości. Na YouTubie oraz w social mediach, konsumenci będą mogli zobaczyć krótkie spoty reklamowe. Kampania ruszyła 13 sierpnia i potrwa do początku listopada br. Za stworzenie materiałów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze