18.08.23, 13:00

Odkrywcy z Natury. Wystartowała ogólnopolska kampania BOBO FRUT

Grafika kampanii "Odkrywcy z Natury" marki BOBO FRUT, fot.: materiały prasowe

Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marki BOBO FRUT mająca na celu komunikację nowego pozycjonowania marki.

To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu br. nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian. Autorem kampanii oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń.

Zachodzące w Polsce zmiany demograficzne pociągają za sobą, nie tylko większą potrzebę dostosowania się do zmieniających się trendów, ale również konieczność poszukiwania nowych segmentów rynku. To dlatego, już od zeszłego roku, BOBO FRUT wprowadza wiele zmian, inwestuje w działania wizerunkowe marki.

“Produkty BOBO FRUT są obecne w kategorii soków, nektarów i napojów dla małych dzieci, w której marka zajmuje bardzo mocną pozycję” - mówi Ewa Kierlik, Marketing Managerka Nestle Infant Nutrition, CEE category role. “Marka od kilku lat rozwija się także w kategorii musów w tubkach, dlatego też nasza nowa komunikacja ma za zadanie budować świadomości naszego portfolio w tym segmencie” – dodaje Kierlik.

Po czerwcowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki do emisji trafiły właśnie trzy 15- sekundowe spoty. Kampania „Odkrywcy z Natury” ma za zadanie nie tylko odświeżenie i uatrakcyjnienie wizerunku BOBO FRUT, ale też dalsze budowanie marki naturalnej i godnej zaufania. W spotach przedstawione jest pełne portfolio: nektary i musy (małe i duże tubki) oraz ich główne atuty.

“Przygotowana platforma kreatywna pod hasłem „Odkrywcy z Natury” świetnie realizuje założenia strategiczne i współgra z nowym range produktowym marki. Nie tylko udało nam się pokazać w nowoczesny i bliski sposób kultowy Bobofrut, ale również wykorzystać jego największe, historyczne atuty – bardzo wysoką percepcję jakości i naturalności. Cały re-launch marki, w połączeniu z odważną zmianą identyfikacji wizualnej będzie z pewnością nowym, mocnym otwarciem dla BOBO FRUT, a sama idea pozwoli nam konsekwentnie komunikować ten sam przekaz marki przy kolejnych kampaniach czy wdrożeniach Produktowych" – dodaje Ela Konopińska, strateżka w zespole Przestrzeni.

Kampania ruszyła 16 sierpnia br. w digitalu (VOD i programmatic) i w mediach społecznościowych. W stacji TVN przy wybranych programach pojawi się spot sponsorski. Autorem kampanii oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń, która odpowiada również za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych. Media planuje i kupuje dom mediowy Universal McCann. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja,a wyreżyserował Tomasz Knittel. Postprodukcją obrazu zajęło się Chimney by Edisen.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.