18.08.23, 13:00
Odkrywcy z Natury. Wystartowała ogólnopolska kampania BOBO FRUT
Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marki BOBO FRUT mająca na celu komunikację nowego pozycjonowania marki.
To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu br. nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian. Autorem kampanii oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń.
Zachodzące w Polsce zmiany demograficzne pociągają za sobą, nie tylko większą potrzebę dostosowania się do zmieniających się trendów, ale również konieczność poszukiwania nowych segmentów rynku. To dlatego, już od zeszłego roku, BOBO FRUT wprowadza wiele zmian, inwestuje w działania wizerunkowe marki.
“Produkty BOBO FRUT są obecne w kategorii soków, nektarów i napojów dla małych dzieci, w której marka zajmuje bardzo mocną pozycję” - mówi Ewa Kierlik, Marketing Managerka Nestle Infant Nutrition, CEE category role. “Marka od kilku lat rozwija się także w kategorii musów w tubkach, dlatego też nasza nowa komunikacja ma za zadanie budować świadomości naszego portfolio w tym segmencie” – dodaje Kierlik.
Po czerwcowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki do emisji trafiły właśnie trzy 15- sekundowe spoty. Kampania „Odkrywcy z Natury” ma za zadanie nie tylko odświeżenie i uatrakcyjnienie wizerunku BOBO FRUT, ale też dalsze budowanie marki naturalnej i godnej zaufania. W spotach przedstawione jest pełne portfolio: nektary i musy (małe i duże tubki) oraz ich główne atuty.
“Przygotowana platforma kreatywna pod hasłem „Odkrywcy z Natury” świetnie realizuje założenia strategiczne i współgra z nowym range produktowym marki. Nie tylko udało nam się pokazać w nowoczesny i bliski sposób kultowy Bobofrut, ale również wykorzystać jego największe, historyczne atuty – bardzo wysoką percepcję jakości i naturalności. Cały re-launch marki, w połączeniu z odważną zmianą identyfikacji wizualnej będzie z pewnością nowym, mocnym otwarciem dla BOBO FRUT, a sama idea pozwoli nam konsekwentnie komunikować ten sam przekaz marki przy kolejnych kampaniach czy wdrożeniach Produktowych" – dodaje Ela Konopińska, strateżka w zespole Przestrzeni.
Kampania ruszyła 16 sierpnia br. w digitalu (VOD i programmatic) i w mediach społecznościowych. W stacji TVN przy wybranych programach pojawi się spot sponsorski. Autorem kampanii oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń, która odpowiada również za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych. Media planuje i kupuje dom mediowy Universal McCann. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja,a wyreżyserował Tomasz Knittel. Postprodukcją obrazu zajęło się Chimney by Edisen.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze