21.02.08, 21:37

Schulz przygotował kampanię dla Porta KMI Poland

Ruszyła kampania „Drzwi do Twojego Świata” - zrealizowana we współpracy Agencji Schulz i Porta KMI Poland. Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, która zostanie wsparta działaniami w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych.

Ruszyła kampania „Drzwi do Twojego Świata” - zrealizowana we współpracy Agencji Schulz i Porta KMI Poland. Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, która zostanie wsparta działaniami w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych. Agencja Schulz odpowiedzialna jest za kreację, produkcję oraz zakup mediów dla kampanii telewizyjnej.

Kampania rozpoczęła się 9-tego lutego a jej zakończenie przewidywane jest na wrzesień 2008 roku. Dwa spoty telewizyjne - piętnasto i trzydziestosekundowy zostaną wyemitowane w stacjach ogólnopolskich – TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, TV4, Polsat 2, Polsat Sport, Grupa AT Media m.in. National Geographic, BBC, Canal + .
Wsparciem kampanii są layouty prasowe, które zostaną opublikowane w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), TV Guidy (Fakt TV, Super Express TV, Dziennik - Kultura TV), tygodnikach opiniotwórczych (Polityka, Wprost, Przekrój, Forum), miesięcznikach wnętrzarskich (Cztery Kąty, Dobre Wnętrze, Dom & Wnętrze, M jak mieszkanie , Moje mieszkanie, Murator).

Na marzec przewidziano odsłonę kampanii outdoorowej. Billboardy z hasłem „Porta. Drzwi do Twojego Świata”, zawisną we wszystkich dużych miastach w Polsce. Autorami kreacji są Krzysztof Tkaczyk – dyrektor kreatywny, Jakub Smorawski - copywriter oraz Agnieszka Koźmic - junior art director. Nadzór nad działaniami ze strony Agencji Schulz obejmuje Andrzej Kapera – senior account executive.

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.