21.02.08, 21:37
Schulz przygotował kampanię dla Porta KMI Poland
Ruszyła kampania „Drzwi do Twojego Świata” - zrealizowana we współpracy Agencji Schulz i Porta KMI Poland. Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, która zostanie wsparta działaniami w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych. Agencja Schulz odpowiedzialna jest za kreację, produkcję oraz zakup mediów dla kampanii telewizyjnej.
Kampania rozpoczęła się 9-tego lutego a jej zakończenie przewidywane jest na wrzesień 2008 roku. Dwa spoty telewizyjne - piętnasto i trzydziestosekundowy zostaną wyemitowane w stacjach ogólnopolskich – TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, TV4, Polsat 2, Polsat Sport, Grupa AT Media m.in. National Geographic, BBC, Canal + .
Wsparciem kampanii są layouty prasowe, które zostaną opublikowane w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), TV Guidy (Fakt TV, Super Express TV, Dziennik - Kultura TV), tygodnikach opiniotwórczych (Polityka, Wprost, Przekrój, Forum), miesięcznikach wnętrzarskich (Cztery Kąty, Dobre Wnętrze, Dom & Wnętrze, M jak mieszkanie , Moje mieszkanie, Murator).
Na marzec przewidziano odsłonę kampanii outdoorowej. Billboardy z hasłem „Porta. Drzwi do Twojego Świata”, zawisną we wszystkich dużych miastach w Polsce. Autorami kreacji są Krzysztof Tkaczyk – dyrektor kreatywny, Jakub Smorawski - copywriter oraz Agnieszka Koźmic - junior art director. Nadzór nad działaniami ze strony Agencji Schulz obejmuje Andrzej Kapera – senior account executive.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze