30.07.23, 10:55
InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa
InPost został sponsorem polskiego kolarstwa. Podczas zbliżającego się Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow firma będzie wspierać reprezentację Polski.
"W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki – mówi Izabela Karolczyk Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.
InPost podjęło współpracę z Fundacją Wspierania Polskiego Kolarstwa. Na odzieży startowej szosowej kadry narodowej oraz samochodach reprezentacji podczas zbliżającego się Tour de Pologne i sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow będzie eksponowany logotyp marki do końca 2023 r. Firma będzie ponadto sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze. InPost będzie korzystał z logotypu kompozytowego oraz wizerunku grupowego reprezentantów Polski, w tym Rafała Majki czy Michała Kwiatkowskiego - mistrza świata i zwycięzcy jednego z etapów tegorocznego Tour de France. Marka znajdzie się też na ściankach konferencyjnych i materiałach promocyjnych Polskiego Związku.
Komentarze