26.07.23, 09:33

Jak nie my, to kto. Szósta edycja Earth Festivalu w Uniejowie

Szósta edycja „Earth Festivalu” w Uniejowie , fot.: materiały prasowe

20 sierpnia br., odbędzie się szósta odsłona „Earth Festivalu”, koncertu, który będzie stanowił zwieńczenie dwudniowego festiwalu ekologicznego w Uniejowie. Wystąpią na nim, m.in. Sara James, Kayah, Brodka czy Kamil Bednarek. Gwiazdą wieczoru będzie Mrozu, tegoroczny zdobywca pięciu Fryderyków. 

Earth Festival w Uniejowie już od kilku lat promuje postawy pro-eko i poprzez liczne atrakcje pokazuje, co każdy z nas może zrobić dla środowiska – od oszczędzania wody i segregację śmieci, po wybór nowoczesnych i zeroemisyjnych źródeł energii. Towarzyszy temu koncert, którego tegoroczną myślą przewodnią jest hasło „Jak nie my, to kto”. Organizatorzy wraz z zaproszonymi artystami będą przypominać, jak wielkie znaczenie mają nawet najmniejsze zmiany codziennych nawyków. W trakcie koncertu zaprezentują także przykłady działań z innych krajów, które na celu mają zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko.

Podczas niedzielnego koncertu wystąpią także Sara James, Kayah, Brodka, Paweł Domagała, Kamil Bednarek, bryska, Oskar Cyms, Daria, Konin Gospel Choir, którym towarzyszyć będzie Grott Orkiestra pod dyrekcją Michała Grotta. 

Podczas Tegorocznego Festiwalu pojawią się edukacyjne, proekologiczne aktywności dla dzieci i dorosłych przygotowane przez partnerów wydarzenia. Będą to ekokonkursy z nagrodami, zbiórka elektrośmieci, a także warsztaty, m.in. pozyskiwanie energii z OZE, przerabianie ubrań, domowe sposoby na recykling, tworzenie obrazków z mchu czy budowanie domków dla owadów. Fani motoryzacji będą mieć szansę poznania mechanizmu działania samochodu wodorowego oraz możliwość przejażdżki autobusem wodorowym.

Transmisja z koncertu odbędzie się w telewizji Polsat 20 sierpnia br., o godzinie 20:00.

Partnerami Festiwalu są: Grupa Polsat Plus, sieć Plus (Polkomtel), Polsat Box (Cyfrowy Polsat), ZE PAK S.A., ESOLEO oraz Zielona Interia (zielonainteria.pl). Patronem kina plenerowego jest BBC Earth.

Partnerami strategicznymi wydarzenia są: Uzdrowisko Termalne Uniejów, Termy Uniejów oraz Stowarzyszenie Program Czysta Polska.

Patronami medialnymi są Interia oraz Radio ZET.

Producentem Festiwalu jest, jak co roku, Telewizja Polsat we współpracy z Visionair i Fundacją For Earth For Us.

Komentarze

Powiązane

17.04.24, 11:07
| reklama & PR » ludzie
Jakub Różycki prezesem Lifetube’a
Stanowisko prezesa Lifetube’a objął Jakub Różycki, manager z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym m.in. w McKinsey, Allegro i Shoppee.
17.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Start it well. Well Fitness w kampanii promuje treningi medyczne i współpracę z Rehasport
Well Fitness wystartowało z kampanią "Start it well", która promuje treningi medyczne i ogłasza swoją współpracę z Rehasport.
17.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
endorfina events stworzyła dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi. Na jego czele Natalia Kapuza
Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Kapuzy, rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.
16.04.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Hanna Dworak awansowała w Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo i obecnie jako Senior Project Manager zarządza ośmioosobowym zespołem. W agencji pracuje od roku i do tej pory zajmowała stanowisko Project Manager.
16.04.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Skosztujże! Wawel promuje Mieszankę Krakowską
Przez cały kwiecień br. trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” ma nawiązywać do krakowskich regionalizmów i podkreślać miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek w czekoladzie.
16.04.24, 10:17
| reklama & PR » informacje
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 19:23
| reklama & PR » informacje
Michel Moran w kampanii TV marki Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran. Kucharz zabrał udział w najnowszej kampanii reklamowej.
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy