26.07.23, 09:33

Jak nie my, to kto. Szósta edycja Earth Festivalu w Uniejowie

Szósta edycja „Earth Festivalu” w Uniejowie , fot.: materiały prasowe

20 sierpnia br., odbędzie się szósta odsłona „Earth Festivalu”, koncertu, który będzie stanowił zwieńczenie dwudniowego festiwalu ekologicznego w Uniejowie. Wystąpią na nim, m.in. Sara James, Kayah, Brodka czy Kamil Bednarek. Gwiazdą wieczoru będzie Mrozu, tegoroczny zdobywca pięciu Fryderyków. 

Earth Festival w Uniejowie już od kilku lat promuje postawy pro-eko i poprzez liczne atrakcje pokazuje, co każdy z nas może zrobić dla środowiska – od oszczędzania wody i segregację śmieci, po wybór nowoczesnych i zeroemisyjnych źródeł energii. Towarzyszy temu koncert, którego tegoroczną myślą przewodnią jest hasło „Jak nie my, to kto”. Organizatorzy wraz z zaproszonymi artystami będą przypominać, jak wielkie znaczenie mają nawet najmniejsze zmiany codziennych nawyków. W trakcie koncertu zaprezentują także przykłady działań z innych krajów, które na celu mają zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko.

Podczas niedzielnego koncertu wystąpią także Sara James, Kayah, Brodka, Paweł Domagała, Kamil Bednarek, bryska, Oskar Cyms, Daria, Konin Gospel Choir, którym towarzyszyć będzie Grott Orkiestra pod dyrekcją Michała Grotta. 

Podczas Tegorocznego Festiwalu pojawią się edukacyjne, proekologiczne aktywności dla dzieci i dorosłych przygotowane przez partnerów wydarzenia. Będą to ekokonkursy z nagrodami, zbiórka elektrośmieci, a także warsztaty, m.in. pozyskiwanie energii z OZE, przerabianie ubrań, domowe sposoby na recykling, tworzenie obrazków z mchu czy budowanie domków dla owadów. Fani motoryzacji będą mieć szansę poznania mechanizmu działania samochodu wodorowego oraz możliwość przejażdżki autobusem wodorowym.

Transmisja z koncertu odbędzie się w telewizji Polsat 20 sierpnia br., o godzinie 20:00.

Partnerami Festiwalu są: Grupa Polsat Plus, sieć Plus (Polkomtel), Polsat Box (Cyfrowy Polsat), ZE PAK S.A., ESOLEO oraz Zielona Interia (zielonainteria.pl). Patronem kina plenerowego jest BBC Earth.

Partnerami strategicznymi wydarzenia są: Uzdrowisko Termalne Uniejów, Termy Uniejów oraz Stowarzyszenie Program Czysta Polska.

Patronami medialnymi są Interia oraz Radio ZET.

Producentem Festiwalu jest, jak co roku, Telewizja Polsat we współpracy z Visionair i Fundacją For Earth For Us.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.