24.07.23, 20:19

Różowy Cadillak na ulicach Warszawy. Uber z nową akcją marketingową

Julia Wieniawa na przedpremierze filmu „Barbie” w różowym Cadillaku Uber Pink, fot.: materiały prasowe

Uber wystartował z nową akcją marketingową. W strefie Uber Pink w centrum Warszawy można było zasiąść w różowym Cadillaku. Jako pierwsza z okazji skorzystała Julia Wieniawa. 

Z okazji premiery filmu „Barbie”, marka Uber ruszyła z nową akcją marketingową. Na ulicach Warszawy można było spotkać różowe Cadillaki Uber Pink.

Aktorka Julia Wieniawa opublikowała w swoich social mediach teasujące akcję wideo, w którym zaprezentowano jej metamorfozę w postać z bajkowego świata, a także różowego Cadillaca. Później podzieliła się ze swoimi fanami relacją z samego przejazdu. Aktorka przyjechała różowym Cadillakiem Uber Pink do warszawskiego Kinogramu na przedpremierę filmu i tym samym zapowiedziała start akcji.

Strefa Uber Pink działała od 21 lipca br., przez cały weekend w warszawskim Pasażu Wiecha. Główną atrakcją była możliwość podziwiania Warszawy z siedzenia Cadillaka, na wyznaczonej trasie wzdłuż takich ulic jak Marszałkowska, Świętokrzyska czy Tamka. W przestrzeni przypominającej ogródek i domek dla lalek można było odpocząć, porobić sobie zdjęcia i napić się czegoś orzeźwiającego. Do zdobycia były także bilety do kina oraz vouchery zniżkowe na przejazd z Uber.

Za kreację aktywacji odpowiada agencja Przestrzeń, działania mediowe i PR prowadzi agencja Rozglos przy wsparciu agencji Polot, która odpowiadała za współpracę z influencerką. Koordynacją wydarzenia i produkcją strefy zajęła się agencja eventowa Holo. Pomysł wykorzystania różowych Cadillaców w kontekście premiery - agencja Tuio. 

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.