24.07.23, 20:19
Różowy Cadillak na ulicach Warszawy. Uber z nową akcją marketingową
Uber wystartował z nową akcją marketingową. W strefie Uber Pink w centrum Warszawy można było zasiąść w różowym Cadillaku. Jako pierwsza z okazji skorzystała Julia Wieniawa.
Z okazji premiery filmu „Barbie”, marka Uber ruszyła z nową akcją marketingową. Na ulicach Warszawy można było spotkać różowe Cadillaki Uber Pink.
Aktorka Julia Wieniawa opublikowała w swoich social mediach teasujące akcję wideo, w którym zaprezentowano jej metamorfozę w postać z bajkowego świata, a także różowego Cadillaca. Później podzieliła się ze swoimi fanami relacją z samego przejazdu. Aktorka przyjechała różowym Cadillakiem Uber Pink do warszawskiego Kinogramu na przedpremierę filmu i tym samym zapowiedziała start akcji.
Strefa Uber Pink działała od 21 lipca br., przez cały weekend w warszawskim Pasażu Wiecha. Główną atrakcją była możliwość podziwiania Warszawy z siedzenia Cadillaka, na wyznaczonej trasie wzdłuż takich ulic jak Marszałkowska, Świętokrzyska czy Tamka. W przestrzeni przypominającej ogródek i domek dla lalek można było odpocząć, porobić sobie zdjęcia i napić się czegoś orzeźwiającego. Do zdobycia były także bilety do kina oraz vouchery zniżkowe na przejazd z Uber.
Za kreację aktywacji odpowiada agencja Przestrzeń, działania mediowe i PR prowadzi agencja Rozglos przy wsparciu agencji Polot, która odpowiadała za współpracę z influencerką. Koordynacją wydarzenia i produkcją strefy zajęła się agencja eventowa Holo. Pomysł wykorzystania różowych Cadillaców w kontekście premiery - agencja Tuio.
Komentarze