07.07.23, 15:10

Henkel Polska partnerem akcji Czyste Tatry eko Małopolska

Henkel

W 12. edycji projektu Czyste Tatry eko Małopolska, firma Henkel wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska zachęcała do zbierania śmieci z górskich szlaków. W ramach tegorocznej edycji projektu, firma była obecna na wydarzeniu ze swoją edukacyjną strefą, w której miłośnicy gór i ekologii mogli skorzystać z praktycznych eko porad i szeregu atrakcji.

W inicjatywie Czyste Tatry, organizowanej przez Stowarzyszenie Czysta Polska, wzięło udział wielu chętnych, którzy razem wyruszyli na szlaki, by oczyścić je z odpadów. W 12 edycjach wzięło udział ponad 40,2 tys. wolontariuszy, którzy znieśli z gór ponad 7,3 tony śmieci. W tym roku w akcji uczestniczyło 2200 wolontariuszy, którzy znieśli z Tatr 330 kg śmieci. Partnerem wydarzenia była firma Henkel, która zachęcała do kształtowania coraz bardziej ekologicznych postaw poprzez zmianę codziennych nawyków.

Edukacyjna strefa Henkla

W akcji Czyste Tatry ważnym elementem było miasteczko edukacyjne na Górnej Równi Krupowej, w którym odbywały się różnorodne warsztaty, prelekcje, pokazy filmowe, a także atrakcje dla dzieci. Firma Henkel zachęcała do nauki dobrych praktyk ekologicznych poprzez zabawę w swojej edukacyjnej strefie, gdzie można było zdobyć ekologiczne gadżety i poznać eko-porady, które łatwo wprowadzić do codziennego życia. Eksperci Henkla przekonywali, że zmiana nawet pozornie drobnych nawyków ma ogromne znaczenie dla środowiska.

Zrównoważony rozwój w Henklu

"Jako producent mamy świadomość odpowiedzialności za środowisko, dlatego od lat realizujemy działania w zgodzie z zasadami gospodarki cyrkularnej. Zdajemy sobie sprawę, że każdy etap życia wprowadzanego przez nas produktu jest ważny, również ten końcowy - na którym o prawidłowej segregacji odpadów decyduje konsument. Dlatego też identyfikujemy się z akcją Czyste Tatry. Tak jak jej organizatorom, również i nam niezwykle bliskie jest uwrażliwianie społeczeństwa na kwestie związane ze środowiskiem i odpowiednią segregacją odpadów, a także zachęcanie do zmiany nawyków, które szkodzą planecie. Poza tym uwielbiamy nasze Tatry i chętnie wspieramy inicjatywy, które realnie przyczyniają się do ich ochrony" – podkreśla Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska.

Jak podkreśla firma, Henkel wspiera akcję Czyste Tatry, ponieważ zaangażowanie społeczne jest wpisane w jej DNA. Firma od lat dąży do tworzenia zrównoważonych opakowań, w pełni nadających się do recyklingu lub wielokrotnego użytku, z mniejszą ilością pierwotnych tworzyw sztucznych i większą zawartością tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Wszystkie opakowania produktów konsumenckich firmy mają nadawać się do dalszego przetwarzania lub powtórnego użycia do 2025 r. Niektóre opakowania zawierają także tzw. social plastic, który został zebrany z morskich plaż, przetworzony i powtórnie wykorzystany w opakowaniach.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.