07.07.23, 15:10
Henkel Polska partnerem akcji Czyste Tatry eko Małopolska
W 12. edycji projektu Czyste Tatry eko Małopolska, firma Henkel wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska zachęcała do zbierania śmieci z górskich szlaków. W ramach tegorocznej edycji projektu, firma była obecna na wydarzeniu ze swoją edukacyjną strefą, w której miłośnicy gór i ekologii mogli skorzystać z praktycznych eko porad i szeregu atrakcji.
W inicjatywie Czyste Tatry, organizowanej przez Stowarzyszenie Czysta Polska, wzięło udział wielu chętnych, którzy razem wyruszyli na szlaki, by oczyścić je z odpadów. W 12 edycjach wzięło udział ponad 40,2 tys. wolontariuszy, którzy znieśli z gór ponad 7,3 tony śmieci. W tym roku w akcji uczestniczyło 2200 wolontariuszy, którzy znieśli z Tatr 330 kg śmieci. Partnerem wydarzenia była firma Henkel, która zachęcała do kształtowania coraz bardziej ekologicznych postaw poprzez zmianę codziennych nawyków.
Edukacyjna strefa Henkla
W akcji Czyste Tatry ważnym elementem było miasteczko edukacyjne na Górnej Równi Krupowej, w którym odbywały się różnorodne warsztaty, prelekcje, pokazy filmowe, a także atrakcje dla dzieci. Firma Henkel zachęcała do nauki dobrych praktyk ekologicznych poprzez zabawę w swojej edukacyjnej strefie, gdzie można było zdobyć ekologiczne gadżety i poznać eko-porady, które łatwo wprowadzić do codziennego życia. Eksperci Henkla przekonywali, że zmiana nawet pozornie drobnych nawyków ma ogromne znaczenie dla środowiska.
Zrównoważony rozwój w Henklu
"Jako producent mamy świadomość odpowiedzialności za środowisko, dlatego od lat realizujemy działania w zgodzie z zasadami gospodarki cyrkularnej. Zdajemy sobie sprawę, że każdy etap życia wprowadzanego przez nas produktu jest ważny, również ten końcowy - na którym o prawidłowej segregacji odpadów decyduje konsument. Dlatego też identyfikujemy się z akcją Czyste Tatry. Tak jak jej organizatorom, również i nam niezwykle bliskie jest uwrażliwianie społeczeństwa na kwestie związane ze środowiskiem i odpowiednią segregacją odpadów, a także zachęcanie do zmiany nawyków, które szkodzą planecie. Poza tym uwielbiamy nasze Tatry i chętnie wspieramy inicjatywy, które realnie przyczyniają się do ich ochrony" – podkreśla Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska.
Jak podkreśla firma, Henkel wspiera akcję Czyste Tatry, ponieważ zaangażowanie społeczne jest wpisane w jej DNA. Firma od lat dąży do tworzenia zrównoważonych opakowań, w pełni nadających się do recyklingu lub wielokrotnego użytku, z mniejszą ilością pierwotnych tworzyw sztucznych i większą zawartością tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Wszystkie opakowania produktów konsumenckich firmy mają nadawać się do dalszego przetwarzania lub powtórnego użycia do 2025 r. Niektóre opakowania zawierają także tzw. social plastic, który został zebrany z morskich plaż, przetworzony i powtórnie wykorzystany w opakowaniach.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze