27.07.23, 20:46
Eksport produktów SPAR Polska i nowa sieć w Izraelu
Międzynarodowy gigant handlu detalicznego, SPAR, wejdzie na izraelski rynek detaliczny dzięki porozumieniu z lokalnym operatorem, Shufersal, największą siecią supermarketów w Izraelu, którą zarządza Amit Zeev, były dyrektor generalny Yeinot Bitan-Carrefour. SPAR i Shufersal uruchomią wspólnie operatora, który będzie pracować nad otwarciem sklepów SPAR w Izraelu, a także dostarczał produkty SPAR do sieci Shufersal. Dyrektorem generalnym przedsięwzięcia będzie Amit Zeev.
Jednym z kluczowych, strategicznych założeń współpracy SPAR i Shufersal jest prawo do importu oraz sprzedaży w swoich sklepach ok. 10 tys. indeksów pod marką własną SPAR. Shufersal zarządza siecią ponad 300 sklepów, co daje dominującą pozycję na bardzo dynamicznym rynku izraelskim.
„SPAR Polska odegra kluczową rolę w dostawach produktów marek własnych – zarówno dla SPAR Israel, jak i Shufersal. Z blisko 700 indeksami marek własnych, SPAR Poland będzie doskonałym partnerem dla SPAR Israel i Shufersal. Dostarczane towary obejmą szeroki zakres kategorii, od produktów suchych po mrożone. Pojawia się także możliwość opracowania dodatkowych asortymentów w oparciu o wymagania rynku w Izraelu. To nie tylko zwiększy naszą obecną ofertę, ale także stworzy dodatkowe korzyści dla naszych dostawców" – mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce
„Marki własne odgrywają ogromną rolę w budowaniu oferty dla konsumentów, a także kreowaniu pozytywnego postrzegania cen w wielu kategoriach. Podpisana przez nas umowa stanowi kolejny filar działań Shufersal na rzecz konsumentów, pozwalając na obniżenie kosztów standardowego utrzymania w Izraelu. Dzięki wprowadzeniu szerokiej gamy produktów o międzynarodowych standardach, po atrakcyjnych cenach zwiększamy konkurencję na rynku żywności i dóbr konsumpcyjnych" – dodaje Uri Waterman, dyrektor generalny Shufersal Group. Sieć SPAR ma w Polsce ponad 200 placówek we współpracy z polskimi partnerami detalicznymi, niezależnymi przedsiębiorcami.
Sieć SPAR ma w Polsce ponad 200 placówek we współpracy z polskimi partnerami detalicznymi, niezależnymi przedsiębiorcami. Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już kilkaset indeksów.
Komentarze