30.06.23, 15:45
PZU promuje kompleksowość swojej oferty. W kampanii ponownie Iga Świątek
PZU ruszył z kampanią marketingową pokazującą kompleksowość swojej oferty. Ogólnopolska kampania ma skupiać się na budowaniu wśród odbiorców świadomości oferty największego polskiego ubezpieczyciela.
W kampanii ubezpieczyciel kładzie nacisk na pokazanie produktów z obszaru ubezpieczeń życiowych i majątkowych. „W kampanii podkreślamy, że mamy w swojej ofercie produkty dostosowane do różnorodnych potrzeb i stylu życia klientów, zapewniając im pełną ochronę w wielu sytuacjach. Chcemy pokazać odbiorcom, że dzięki kompleksowości naszej oferty można na nas polegać” - mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.
W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek. Kampania ruszyła 22 czerwca i potrwa do 30 lipca. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Kreacje przygotowała agencja AWX, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W działania promocyjne ponownie zaangażowana została Iga Świątek - najlepsza tenisistka na świecie i ambasadorka marki PZU.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze