21.06.23, 11:28
Zapylamy z pomocą. Marka Somersby rusza z kampanią edukacyjną
Pod koniec maja br. rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska chce szerzyć wiedzę o zapylaczach i tworzyć ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.
Kampania edukacyjna „Zapylamy z pomocą” Somersby ma zwracać uwagę na niezwykle istotny temat jakim jest ochrona owadów zapylających. Marka wspólnie z Fundacją Pszczoła Musi Być chce pokazać konsumentom, jak istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu Ziemi odgrywają zapylacze. Na czas kampanii strona internetowa Somersby zamieniła się w platformę edukacyjną, na której znajduje się bezpłatny e-book oraz artykuły eksperckie o ekologii i owadach zapylających. Ruszył także konkurs, który potrwa do 15 października br. Konsumenci, którzy zakupią promocyjne opakowanie produktów Somersby, mogą wziąć udział w quizie edukacyjnym. Na tych, którzy odpowiedzą na największą liczbę pytań w najkrótszym czasie czeka osiem nagród głównych w postaci 25 tys.000 zł na aranżację przydomowego ogródka lub balkonu oraz 800 nagród rzeczowych.
„Somersby to świat owocowego relaksu. Nie byłoby tej marki bez owoców, a owoców nie ma bez pszczół, dlatego tak bliski i ważny jest dla nas ich los” – mówi Alicja Wirkowska, Junior Brand Manager marki Somersby. „Do jesieni będziemy edukować i nagradzać naszych konsumentów. Zachęcamy także do tworzenia własnych przydomowych ogródków, które nie tylko zaowocują aspektem wizualnym, ale bezpośrednio przyczynią się do zadbania o naszą planetę. Wystarczy nawet niewielka przestrzeń jak balkon czy parapet” – dodaje Wirkowska.
Somersby stworzy także dostępny dla wszystkich i przyjazny zapylaczom ogród. Będzie nie tylko cieszył oko odwiedzających, ale także ma zapewnić wartość edukacyjną poprzez tzw. ścieżki edukacyjne. Dokładna lokalizacja zostanie ogłoszona latem w mediach społecznościowych marki.
Produkty promocyjne Somersby dostępne są w sklepach w całym kraju. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja 2koma7 oraz Webrange, a koncepcja kreatywna kampanii, stworzenie scenariuszy spotów TV i digital oraz projekt nośników OOH to efekt pracy agencji Just, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Komentarze