19.06.23, 17:00
Things To Smile To. Ruszyła kampania wizerunkowa Hogai
Pod hasłem „Things To Smile To”, rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Hogai.
Kampania wizerunkowa marki Hogai oparta o koncept, który mieści dwa aspekty – ma pokazywać intymność relacji ludzi z obiektami/meblami, z jakimi żyją na co dzień, ale też funkcje produktów – to jak ludzie ich używają, kiedy są sami.
„W Hogai szukaliśmy ekspresji w prostych, ale wyrazistych formach. Nasze produkty są reprezentacją osobowości, odwagi i charakteru kreatywnych i estetycznie świadomych ludzi, dla których powstały. Hogai jest dla ludzi, którzy nie boją się koloru – w kolorze jest życie. Chcemy, aby nasze produkty cieszyły, pozwalały wyrażać siebie i chcemy by robiły wrażenie. Nasza pierwsza kampania THINGS TO SMILE TO zaprasza konsumenta do kolorowego, interesującego estetycznie świata Hogai, w którym bohaterowie wyrażają bez skrępowania – to kim są” – mówi Patrycja Bruź-Soniewicka CEO & Creative Director Hogai.
Strategia i koncept kreatywny został opracowany przy współpracy Hogai z Mateuszem Wójcikiem. Za egzekucję kreatywną odpowiada Charlotte Tomaszewska. Projekty graficzne przygotował Adam Kieres. W kampanii wzięli udział zwyczajni ludzie, zdjęcia wykonała Kasia Bielska. Stylizacje przygotowała Charlotte Tomaszewska oraz Ula Żelaznowska. Make-up & hair: Anita Zaboroś. Fotosy do kampanii oraz content video wykonał Przemek Bednarczyk. Za produkcję odpowiada Hogai.
Kampania będzie emitowana w digitalu, w kampanii display oraz w social mediach i kanałach własnych Hogai.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze