15.06.23, 06:30
Radio Wielkopolska uruchomiło platformę sprzedaży reklam
Na początku czerwca br. wystartowała nowa strona internetowa Radia Wielkopolska oraz platforma sprzedaży reklam.
Platforma sprzedażowa to nowe narzędzie Radia Wielkopolska, które powstało z połączenia innowacyjnych rozwiązań technologicznych i obserwacji rynku, a jego celem jest umożliwienie reklamodawcom łatwego i szybkiego zakupu czasu antenowego.
Platforma sprzedażowa ma ułatwić reklamodawcom zakup czasu antenowego, a przede wszystkim zmienić podejście do sprzedaży reklam. „Z uwagą obserwuję to co się dzieje wokół nas i uznałam, że to najwyższa pora, aby działać autentycznie i transparentnie. Dlatego właśnie teraz zdecydowaliśmy się pokazać jak wygląda nasza oferta. Nie w rate cardzie, a w faktycznych cenach. My wykonaliśmy ten ruch jako pierwsi w oparciu o znane i dostępne rozwiązania informatyczne. W tym przypadku to nie technologia, a jej wykorzystanie jest przełomowe” – mówi Agnieszka Wacławek, inicjatorka zmian i współwłaścicielka stacji.
Narzędzie ma być uzupełnieniem sprzedaży bezpośredniej działu handlowego. Na platformie sprzedażowej reklamodawcy będą mogli zakupić kampanię wybierając spośród kilku gotowych pakietów reklamowych i predefiniowanych długości kampanii. Oprócz kampanii spotowych znalazła się także oferta sponsoringu, ogłoszeń drobnych, a nawet produkcji reklamy. Klient w procesie wyboru danych pakietów zna dokładnie wycenę danej propozycji.
Wprowadzenie platformy sprzedażowej połączono z uruchomieniem nowej strony internetowej stacji. W nowej wersji postawiono na nowoczesny i minimalistyczny wygląd, zmianie uległy też niektóre funkcjonalności. Strona główna ma teraz bardziej wizerunkowy charakter: internauci znajdą tam w pierwszej kolejności informacje o stacji, częstotliwościach oraz player. Przewijając w dół pojawią się także informacje o ramówce i prowadzących. Sekcja z najświeższymi wiadomościami zyskała osobną podstronę, łatwiejszy w nawigacji podział kategorii newsów wg powiatów i przede wszystkim dużo bardziej przejrzysty wygląd. „„Zależy nam na tym, aby naszym odbiorcom dostarczać wartościowych treści w dopracowanej, atrakcyjnej wizualnie formie. Jako osoba sensorycznie nadwrażliwa zdecydowałam aby postawić na minimalistyczny layout i ograniczoną ilość treści. Jest prosto, czysto i pięknie. Mam nadzieję, że użytkownicy docenią nowy wygląd i brak wyskakujących z każdej strony okienek” – podkreśla Agnieszka Wacławek.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze