15.06.23, 07:30
Bierz, co chcesz. Kampania marki Desperados Lemon 0.0%
Desperados w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa loteria Desperadosa.
Desperados rozwija swoje bezalkoholowe portfolio. W tym sezonie do dystrybucji trafiły już dwa nowe warianty – Desperados After Party 0.0% Mango & Chili i Desperados After Party 0.0% Cactus & Lime (tylko w ofercie sieci Żabka). Teraz, w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz”, marka promuje także Desperadosa Lemon 0.0%, swój najpopularniejszy wariant bezalkoholowy. Produkt w tym sezonie energetycznym ma zmienione opakowanie, a letni spot ma podkreślać orzeźwiający, cytrynowy smak piwa.
Działania prowadzone są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych i kanale PR. Kampania trwa od 12 czerwca br. i ma wpisywać się w platformę „Bierz, co chcesz” z udziałem Tymka, zachęcającą do wychodzenia poza narzucone ramy oraz życia na własnych zasadach. Wciąż do 30 września br. trwa także największa loteria konsumencka w historii Desperadosa – „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
Za kreację ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Koncepcję spotu telewizyjnego przygotowała agencja Boomerang. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest G3. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze