12.06.23, 16:30
Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty. Wiosenna kampana E.ON Polska
Trwa wiosenna kampania E.ON Polska, która ma zachęcać klientów do korzystania z e-rozwiązań, które pomagają zarządzać energią w domach. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi.
Na początku maja br. ruszyła kampania informacyjna E.ON Polska pod hasłem „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”. Spółka promuje w niej cyfrowe rozwiązania i ułatwienia dla klientów, dzięki którym mogą wygodnie i na bieżąco kontrolować swoje zużycie energii.
„W tym roku, ze względu na Tarczę Solidarnościową i limity, kontrola zużycia energii jest dla naszych klientów ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Słuchamy ich i wiemy, że potrzebują naszego wsparcia” – mówi Piotr Bonecki, szef marketingu B2C w E.ON Polska. „Klienci, którzy korzystają z naszych e-rozwiązań są z nich bardzo zadowoleni, bo ułatwiają im życie. Dlatego w kampanii chcemy dotrzeć też do osób, które jeszcze o nich nie słyszały. Pokazujemy, że nawet sprawy związane z energią można w prosty sposób mieć pod kontrolą” – dodaje Bonecki.
Kampania skupia się na usłudze e-odczyty, dzięki której klienci mogą na bieżąco śledzić zużycie energii elektrycznej i płacić za realne jej wykorzystanie. Osoby, które rozliczają się z E.ON Polska na podstawie wskazań licznika, mogą znacznie efektywniej zarządzać własnym wykorzystaniem energii elektrycznej. Firma może im także zaprezentować dokładniejsze i bardziej szczegółowe dane na wykresach zużycia w serwisie Mój E.ON. Klienci z włączoną e-usługą mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.
Swoją kampanię E.ON Polska oparł o sytuacje, których doświadcza każdego z odbiorców: że nawet najlepsze przewidywania mogą się nie sprawdzić. Projekt bazuje na humorystycznym pokazaniu takich okoliczności, wykorzystując, m.in. nawiązania do prognoz pogody.
Od początku maja kampania działa w internecie, a w czerwcu warszawiacy mogą ją zobaczyć na billboardach, siatkach wielkoformatowych, wiatach przystankowych i autobusach. Fakt, że E.ON Polska liczy się z opinią klientów ma podkreślać także sposób wyboru kreacji. Jeszcze przed startem kampanii firma przeprowadziła szczegółowe badania jakościowe i ilościowe. Dopiero na tej podstawie wybrała najlepsze projekty i materiały do realizacji.
Za wsparcie realizacji kampanii „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty” w warstwie marketingowej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Agencja MSL wspiera kampanię w działaniach public relations.
Komentarze