12.06.23, 16:30

Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty. Wiosenna kampana E.ON Polska

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Trwa wiosenna kampania E.ON Polska, która ma zachęcać klientów do korzystania z e-rozwiązań, które pomagają zarządzać energią w domach. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi.

Na początku maja br. ruszyła kampania informacyjna E.ON Polska pod hasłem „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”. Spółka promuje w niej cyfrowe rozwiązania i ułatwienia dla klientów, dzięki którym mogą wygodnie i na bieżąco kontrolować swoje zużycie energii.

„W tym roku, ze względu na Tarczę Solidarnościową i limity, kontrola zużycia energii jest dla naszych klientów ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Słuchamy ich i wiemy, że potrzebują naszego wsparcia” – mówi Piotr Bonecki, szef marketingu B2C w E.ON Polska. „Klienci, którzy korzystają z naszych e-rozwiązań są z nich bardzo zadowoleni, bo ułatwiają im życie. Dlatego w kampanii chcemy dotrzeć też do osób, które jeszcze o nich nie słyszały. Pokazujemy, że nawet sprawy związane z energią można w prosty sposób mieć pod kontrolą” – dodaje Bonecki.

Kampania skupia się na usłudze e-odczyty, dzięki której klienci mogą na bieżąco śledzić zużycie energii elektrycznej i płacić za realne jej wykorzystanie. Osoby, które rozliczają się z E.ON Polska na podstawie wskazań licznika, mogą znacznie efektywniej zarządzać własnym wykorzystaniem energii elektrycznej. Firma może im także zaprezentować dokładniejsze i bardziej szczegółowe dane na wykresach zużycia w serwisie Mój E.ON. Klienci z włączoną e-usługą mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.

Swoją kampanię E.ON Polska oparł o sytuacje, których doświadcza każdego z odbiorców: że nawet najlepsze przewidywania mogą się nie sprawdzić. Projekt bazuje na humorystycznym pokazaniu takich okoliczności, wykorzystując, m.in. nawiązania do prognoz pogody.

Od początku maja kampania działa w internecie, a w czerwcu warszawiacy mogą ją zobaczyć na billboardach, siatkach wielkoformatowych, wiatach przystankowych i autobusach. Fakt, że E.ON Polska liczy się z opinią klientów ma podkreślać także sposób wyboru kreacji. Jeszcze przed startem kampanii firma przeprowadziła szczegółowe badania jakościowe i ilościowe. Dopiero na tej podstawie wybrała najlepsze projekty i materiały do realizacji.

Za wsparcie realizacji kampanii „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty” w warstwie marketingowej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Agencja MSL wspiera kampanię w działaniach public relations.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.