06.06.23, 20:08
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Zakres działań uwzględniał stworzenie kluczowych elementów wizualnych, takich jak key visual i projekty graficzne dla punktów sprzedaży, w tym toppery, nakładki na standy oraz plakaty. Dodatkowo, Peppermint przygotował materiały promocyjne dla działań digital, jak banery, animacje i wideo dedykowane mediom społecznościowym, reklamom display i platformie YouTube.
„Loteria tkwi w Toffifee” wystartowała 15 maja i potrwa do 25 czerwca 2023 r. Do wygrania są nagrody dla całej rodziny: 15 tys. zł na rodzinne wakacje i bilety wstępu do parku rozrywki Energylandia.
Komentarze