07.06.23, 06:30

Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR

Marta Paczka, Jakub Macyszyn, Angelika Zarzycka, fot.: materiały prasowe

W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.

Marta Paczka związana jest z agencją Good One PR od listopada 2021 r. We wrocławskim oddziale firmy odpowiada za obsługę wydawnictwa BookEdit, a także platform Getaway i HeavyFinance oraz Fundacji Saventic. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała m.in. w agencji MSL, prowadząc kompleksowe działania komunikacyjne dla m.in. linii lotniczych Emirates, sieci hoteli Best Western czy firmy Lockheed Martin. Paczka jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła dwa kierunki: dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją PR i marketing medialny oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing.

Jakub Macyszyn pracuje w Good One PR od października 2020 r. W dziale komunikacji konsumenckiej, którym kieruje Ilona Rutkowska (Account Manager), realizuje działania dla marek: Julinek Park, FroGum, Ghelamco Hotel oraz Carlsberg Polska. Posiada ponad czteroletnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywał, pracując dla takich marek, jak m.in. Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Coders Lab, Centrum Riviera czy Stocznia Cesarska. W 2023 r., razem z Iloną Rutkowską został zwycięzcą konkursu Young Creatives Cannes w kategorii PR. Wcześniej związany z gdyńską agencją Ultra Relations. Doświadczenie zawodowe zdobywał także jako dziennikarz i prezenter radiowy. Jest absolwentem kierunków: dyplomacja ze specjalizacją dyplomacja publiczna oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing na Uniwersytecie Gdańskim.

Angelika Zarzycka pracę we wrocławskim oddziale agencji Good One PR rozpoczęła w listopadzie 2021 r. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję Junior Account Executive’a w zespole kierowanym przez Martynę Dziopak (Senior Account Manager). Na nowym stanowisku będzie kontynuować działania dla Fundacji Saventic oraz J.W. Construction. Doświadczenie w branży public relations zdobywała, obsługując takie marki jak m.in. Coccodrillo, Pets Diag, Kontigo, Rukola Catering Dietetyczny czy Rabkoland. Posiada także doświadczenie copywriterskie, jak również te zdobyte w agencji badań rynku Beeline. Zarzycka jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku zarządzanie ze specjalnościami: komunikacja marketingowa, marketing internetowy i e-commerce oraz komunikacja korporacyjna i PR.

Komentarze

Powiązane

22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
22.09.23, 11:31
| reklama & PR » informacje
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
22.09.23, 10:13
| reklama & PR » informacje
ORLEN zakończył rebranding na słowackim rynku
W tym roku ORLEN prawie dwukrotnie powiększył sieć swoich stacji na Słowacji. Wszystkie 90 stacji działa już pod marką ORLEN. Po zakończeniu rebrandingu, ORLEN koncentruje się m.in. na poszerzeniu oferty pozapaliwowej. 
22.09.23, 08:58
| reklama & PR » informacje
Wolę Wolt. Wolt proponuje rozwiązania na codzienne dylematy
Wolt, platforma specjalizująca się w usługach food-delivery i quick-commerce, rusza ze swoją pierwszą kampanią 360 pod tytułem „Wolę Wolt”. Działania prowadzone w kanałach offline i online mają pokazywać, że sposób na radzenie sobie z codziennymi dylematami jest prosty i wygodny, właśnie dzięki aplikacji Wolt.
22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
21.09.23, 19:49
| reklama & PR » informacje
Oreo partnerem podcastu Co powie tata?
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie ma odejść w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”.
21.09.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
We Celebrate You. Jubileuszowa kampania Early Stage
We wrześniu br. wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage.
21.09.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Avon sponsorem tytularnym koncertów sanah Uczta nad Ucztami
Artystka młodego pokolenia i marka beauty ruszyły wspólnie w stadionową trasę koncertową, celebrując Ucztę nad Ucztami powered by Avon. Występom sanah towarzyszą atrakcje dostarczone przez Avon w dedykowanych strefach POP−UP i Chill Out.
21.09.23, 09:44
| reklama & PR » ludzie
Milena Wieleńska w zespole Veovee
Zespół agencji Veovee zasiliła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko Account Managera.
21.09.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Inni też popełniają błędy. Zwolnij. Infrastruktury z nową kampanią społeczną
Najnowszym spotem „Inni też popełniają błędy. Zwolnij” Ministerstwo Infrastruktury zwraca się do kierowców z emocjonalnym i drastycznym apelem o zdjęcie nogi z gazu. Dlaczego? W 2022 r. w Polsce, z winy kierujących pojazdami, doszło do 19 373 wypadków, co daje aż 90,9 proc. z łącznej liczby 21 322 wypadków drogowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.