07.06.23, 06:30
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
Marta Paczka związana jest z agencją Good One PR od listopada 2021 r. We wrocławskim oddziale firmy odpowiada za obsługę wydawnictwa BookEdit, a także platform Getaway i HeavyFinance oraz Fundacji Saventic. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała m.in. w agencji MSL, prowadząc kompleksowe działania komunikacyjne dla m.in. linii lotniczych Emirates, sieci hoteli Best Western czy firmy Lockheed Martin. Paczka jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła dwa kierunki: dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją PR i marketing medialny oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing.
Jakub Macyszyn pracuje w Good One PR od października 2020 r. W dziale komunikacji konsumenckiej, którym kieruje Ilona Rutkowska (Account Manager), realizuje działania dla marek: Julinek Park, FroGum, Ghelamco Hotel oraz Carlsberg Polska. Posiada ponad czteroletnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywał, pracując dla takich marek, jak m.in. Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Coders Lab, Centrum Riviera czy Stocznia Cesarska. W 2023 r., razem z Iloną Rutkowską został zwycięzcą konkursu Young Creatives Cannes w kategorii PR. Wcześniej związany z gdyńską agencją Ultra Relations. Doświadczenie zawodowe zdobywał także jako dziennikarz i prezenter radiowy. Jest absolwentem kierunków: dyplomacja ze specjalizacją dyplomacja publiczna oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing na Uniwersytecie Gdańskim.
Angelika Zarzycka pracę we wrocławskim oddziale agencji Good One PR rozpoczęła w listopadzie 2021 r. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję Junior Account Executive’a w zespole kierowanym przez Martynę Dziopak (Senior Account Manager). Na nowym stanowisku będzie kontynuować działania dla Fundacji Saventic oraz J.W. Construction. Doświadczenie w branży public relations zdobywała, obsługując takie marki jak m.in. Coccodrillo, Pets Diag, Kontigo, Rukola Catering Dietetyczny czy Rabkoland. Posiada także doświadczenie copywriterskie, jak również te zdobyte w agencji badań rynku Beeline. Zarzycka jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku zarządzanie ze specjalnościami: komunikacja marketingowa, marketing internetowy i e-commerce oraz komunikacja korporacyjna i PR.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze