01.06.23, 15:00
Home Cool Home. Pingwin PanSonik w roli głównej w kampanii Panasonic promującej domową klimatyzację
Firma Panasonic Heating & Cooling Solutions, działająca w branży klimatyzacji od ponad 60. lat, ruszyła z kampanią promocyjną „Home Cool Home”, która ma na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne Panasonic.
Kampania „Home Cool Home” to szeroka i intensywna inicjatywa promocyjna skierowana do klienta końcowego oraz instalatora. W wideo wizerunkowym będącym podstawą kampanii, pingwin PanSonik wraz z rodziną pokazują, jak dzięki systemowi klimatyzacji Panasonic w 15 sekund radzą sobie z doskwierającym wewnątrz pomieszczeń upałem, tworząc „chłodny domek” w kilka kliknięć w aplikacji mobilnej. Rodzina pingwinów przedstawiona została na key visualu kampanii zaprojektowanym w jasnobłękitnym kolorze mającym kojarzyć się z przyjemnym uczuciem chłodu podczas letnich dni.
Stworzone w kampanii materiały są podstawą szeroko zakrojonych działań promocyjnych Panasonic dla kategorii klimatyzacji domowej. Aby wesprzeć instalatorów poprzez bezpośrednie dotarcie do ich klientów i wykreowanie potrzeby na urządzenia firmy, Panasonic prowadzi obecnie aktywności sprzedażowo-wizerunkowe z największymi w Polsce tytułami dotyczącymi budowy i renowacji domów oraz mieszkań („Murator” i „Budujemy Dom”), jak również szeroko zakrojone działania reklamowe online. W ramach współpracy z Muratorem powstał dedykowany kampanii landing page, z kolei na portalu Budujemy Dom działania reklamowe polegają na brandingu zakładki „Wentylacja i klimatyzacja”, dedykowanej treściom dotyczącym chłodzenia pomieszczeń.
W materiałach publikowanych przez wymienione media będzie można znaleźć nie tylko działania brandingowe, ale również materiały merytoryczne ukazujące klientom zalety produktów Panasonic wspiera swoje działania aktywnościami skierowanymi do instalatorów, takimi jak newslettery oraz komunikacja w mediach fachowych, zachęcając ich do zaopatrzenia się już dziś w jednostki klimatyzacyjne firmy.
Kreacja kampanii zajęła się agencja Five Media, a za rekomendację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Public Management.
Komentarze