05.06.23, 15:00
WebTalk odpowiada za obsługę marki Hertz Polska
Do grona Klientów agencji WebTalk dołączyła marka Hertz Polska, lider jakości w kategorii wypożyczalni samochodowych. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę marki w digitalu.
Agencja WebTalk objęła pieczę nad działaniami digitalowymi Hertz Polska. W zakres stałej odpowiedzialności agencji wchodzą: realizowanie stworzonej strategii komunikacji i bieżąca obsługa social media marki; community management; działania paid social; optymalizacja strony internetowej oraz działania SEO i SEM. Dział R&D WebTalk przygotował także ankiety badawcze dot. postrzegania elektromobilności i doświadczeń związanych z korzystaniem z samochodu elektrycznego oraz zarządzania flotą samochodów elektrycznych. Agencja poza stałą obsługą odpowiadać będzie również za działania dodatkowe - kampanie mediowe oraz leadowe, promujące usługi klienta.
"Wydaje mi się, że o Hertz słyszał prawie każdy. Marka charakteryzuje się jakością oferowanych usług i dzięki temu zajmuje pozycję lidera w kategorii wypożyczalni. Jednak nie wszyscy odbiorcy kojarzący markę są świadomi kompleksowości, elastyczności i ułatwień płynących z oferty (m.in. oferty dla biznesu). Dlatego właśnie marka Hertz Polska powierzyła nam budowanie spójnej i merytorycznej, ale też kompleksowej komunikacji oferty marki, by móc zaprezentować ją szerokiemu gronu odbiorców w digitalu. Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie agencyjne w segmencie motoryzacji zostało docenione i do naszego portfolio dołączył kolejny Klient z tej kategorii" - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w agencji WebTalk.
Hertz Polska to przedstawiciel światowego lidera w branży wynajmu samochodów - Hertz Int., reprezentowany w Polsce przez polską spółkę Motorent. Oferta Hertz jest skierowana do osób fizycznych (wypożyczalnia aut) oraz do małych i średnich przedsiębiorstw (głównie wynajem krótko- i średnioterminowy).
Komentarze