31.05.23, 09:59

Kampania Onetu #TataWdomu

Plakat kampanii #TataWdomu, fot.: materiały prasowe

Onet rusza z nową kampanią #TataWdomu, której celem jest zachęcenie ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich. Partnerami projektu są UN Global Compact oraz Fundacja Share The Care. #TataWdomu jest kontynuacją działań związanych z wyrównywaniem szans kobiet w Polsce.

W Polsce wciąż dominują stereotypy związane z urlopem tacierzyńskim, a liczni mężczyźni odczuwają obawy związane z reakcjami ze strony pracodawców, kolegów oraz rodziny. W odpowiedzi na to, powstała kampania, w ramach której znani ambasadorzy - ojcowie zachęcają do zmiany dotychczasowych wzorców, a także podkreślają znaczenie roli ojca.

Kampania powstała w odpowiedzi na wdrożoną w kwietniu br. dyrektywę work-life balance przyznającą ojcom, m.in. indywidualne prawo do dziewięciu tygodni nietransferowanego urlopu rodzicielskiego. Ambasadorami akcji zostali: Wiktor Zborowski, Tomasz Sekielski, Krzysztof Zalewski, Radosław Pazura, Przemysław Saleta, Damian Michałowski oraz Krzysztof „Jankes” Jankowski.

"Równość płci jest jednym z  trzech kluczowych filarów naszej strategii zrównoważonego rozwoju. Zaczęliśmy od akcji #NieCzekam107lat, jej kolejną odsłoną była #BazaEkspertek, niezwykle ważny dla nas - mediów - projekt.  W ramach tego obszaru, w tym roku postanowiliśmy skupić się na równości rodzicielskiej. Nowe rozwiązania dotyczące urlopów rodzicielskich, mogą wpłynąć na przejęcie przez mężczyzn części obowiązków domowych, a to przełoży się na szanse samorealizacji kobiet i wzrost poczucia ich własnej wartości" – mówi Karolina Nowak-Luśtyk, Sustainability Marketing Manager w Ringier Axel Springer Polska. 

"Kampania „#TATAWDOMU” to kolejny projekt społeczny, przy którym współpracujemy razem z Onetem. Tym razem jest to współpraca wyjątkowa, bo równość rodzicielska, która jest nierozerwalnie związana z równością szans i płci na rynku pracy jest jednym z kluczowych obszarów, na których skupiamy nasze biznesowe i pozabiznesowe działania w Papaya. To też temat, ważny dla wielu osób twórczych i całej branży kreatywnej, w której pracujemy na co dzień. Tym bardziej cieszymy się, że możemy być częścią tej akcji" – mówi Kacper Sawicki, CEO Papaya Films

Promocja akcji #TataWDomu jest prowadzona szeroko w mediach internetowych, drukowanych, w radiu oraz kinach, a także w mediach społecznościowych  własnych i zewnętrznych. Za koncepcję kreatywną  całej kampanii odpowiada agencja Must Be Loud oraz dział marketingu Ringier Axel Springer Polska, za współpracę z influencerami -  agencja 2koma7, produkcja  spotów video została zrealizowana przez Papaya Films.

Komentarze

Powiązane

16.07.24, 16:00
| internet » informacje
Interia partnerem 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych
Interia została partnerem 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Plebiscyt „Diamentowe Lwiątka” wyłoni najlepszy polski film dla młodego widza. 
16.07.24, 08:30
| internet » informacje
Będą ostrzegać przed burzami. Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz przygotują specjalne alerty pogodowe
Gazeta.pl rozpoczyna w trakcie wakacji współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi.
13.07.24, 16:00
| internet » informacje
Podcast „WojewódzkiKędzierski” w wakacyjnej odsłonie
Wakacyjne wydanie podcastu „WojewódzkiKędzierski” rusza w poniedziałek, 15 lipca br. Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski będą rozmawiać z artystami muzycznymi.
09.07.24, 23:41
| internet » informacje
Karoliną Walczowska gospodynią formatu Onet Wakacje
Od lipca br. na stronie głównej Onetu pojawia się nowy program „Onet Wakacje” z Karoliną Walczowską w roli prowadzącej. Program jest emitowany w każdy piątek o godz. 12.00 na Onet.pl i jest częścią cyklu redakcyjnego „Onet Wakacje”, który przez całe wakacje pojawia się na stronie głównej Onetu.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
08.07.24, 12:30
| radio » informacje | internet » informacje
Maria Skłodowska-Curie bohaterką nowego serwisu specjalnego Polskiego Radia
Z okazji 90. rocznicy śmierci polskiej noblistki, Polskie Radio przygotowało serwis specjalny, który skupia się na historii polskiej uczonej. 
06.07.24, 23:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem. II sezon formatu w Onecie
W niedzielę, 30 czerwca br. o godz. 10:00 na stronie głównej Onet.pl i na kanale YouTube Onet On Tour pojawił się premierowy odcinek II sezonu programu „Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem”. Dziennikarz pokaże internautom Dalmację.
03.07.24, 19:00
| internet » informacje
Żyjemy tenisem! Interia relacjonuje Wimbledon
Interia na bieżąco będzie relacjonować Wimbledonem. Artur Gac, wysłannik portalu, przekazywać będzie informacje prosto z Londynu. Ofensywę medialną Interii ma wzmocnić kolejna odsłona kampanii „Żyjemy sportem”.
03.07.24, 07:30
| radio » informacje | internet » informacje
IV edycja Konkursu Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki. Zgłoszono ponad 320 podcastów
Podcast Roku to pierwszy ogólnopolski Konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych w mediach cyfrowych. Konkurs ma upamiętniać redaktora Janusza Majkę, związanego przez niemal 40 lat z Polskim Radiem w Rzeszowie – zmarłego w lutym 2021 r. Najlepsze podcasty wyłoni 45-osobowe jury.
02.07.24, 09:55
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Bielak redaktorem naczelnym wszystkich serwisów Grupy INFOR
Na początku lipca br. Łukasz Bielak stanął na czele wszystkich serwisów internetowych należących do Grupy INFOR.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.