30.05.23, 08:30
Dentsu Creative wygrywa przetarg marki Škoda
Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku.
Agencja współpracuje z marką Škoda od ponad siedmiu lat. Od sierpnia 2016 r. jeszcze jako Isobar Poland, była odpowiedzialna za strategię content marketingową w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram oraz YouTube. W 2018 r. zakres współpracy został rozszerzony o realizację kampanii ATL oraz wszystkie działania strategiczno-kreatywne i komunikacyjne marki Škoda na polskim rynku. W ramach nowej umowy, agencja będzie odpowiadać za całą strategię marketingową i komunikacyjną, obejmującą zarówno działania ATL, jak i social media.
Umowa między stronami ma charakter długofalowy.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze