05.06.23, 20:25
To the almost perfect moms – UM realizuje kampanię TOUS
TOUS, hiszpańska marka biżuterii, wprowadziła specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki. Kolekcję promuje kampania „To the almost perfect moms” pokazująca budowanie więzi między matką a synem podczas codziennych czynności.
Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM (IPG Mediabrands). Działania obejmują telewizję, radio, prasę, siatki wielkoformatowe we wszystkich miastach, gdzie znajdują się salony TOUS, galerie handlowe z salonami TOUS i mural w centrum Warszawy.
Za działania PR marki odpowiada agencja Warsaw Creatives.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze