26.05.23, 08:20
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Wystartowała nowa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
Nowy spot VeloBanku zachęca, by sprawdzić, jak to jest być w „Świecie Bardziej Velo”, gdzie dzięki kredytowi gotówkowemu można zrealizować dodatkowe plany i marzenia. Historia pokazana w spocie reklamowym opowiada o rodzinie, która przygotowuje się do wakacji. W wirze planowania urlopu wybierają kredyt gotówkowy online.
Kampania reklamowa VeloBanku potrwa do końca czerwca br. 30-sekundowe spoty reklamowe będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zaplanowano również szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych.
Za kreację odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Propeller Film. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze