26.05.23, 12:33

Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga

Plakat Ultraliga x Samsung Galaxy, fot.: materiały prasowe

Samsung został partnerem tytularnym najbardziej prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Z początkiem nowego sezonu Ultraliga zmieni się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 roku i oprócz dziesiątego, jubileuszowego sezonu regionalnych rozgrywek w League of Legends, obejmie także 6 sezon turnieju Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactis oraz Ultraliga Super Puchar.

"Samsung ma już dość długą historię obecności w esporcie, a partnerstwo tytularne tak ważnego turnieju jakim jest Ultraliga, to dla nas fantastyczna okazja, żeby po raz kolejny wejść w świat esportowych emocji i towarzyszyć fanom rozgrywek League of Legends. Czujemy, że nasza obecność przy turniejach spod szyldu Ultraliga, będzie niosła dodatkową wartość dla wszystkich, którzy śledzą rozgrywki i kibicują swoim ulubionym drużynom. Od dawna nasze urządzenia Galaxy powstają z myślą o graczach – od casuali po najbardziej wymagających użytkowników, jakich nie brakuje wśród fanów esportu. Bardzo cieszymy się na to spotkanie" – mówi Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

W ramach umowy, nazwa Samsung Galaxy będzie obecna na wszystkich materiałach związanych z turniejem i publikowanych na profilach społecznościowych Ultraliga oraz w trakcie transmisji na kanałach Polsat Games w telewizji i Internecie.

Inauguracyjna transmisja z dziesiątego sezonu Samsung Galaxy Ultraliga będzie emitowana od godz. 16:40 w poniedziałek 29 maja br. na kanale Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
17.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Podaruj chwilę przyjemności. 30 tys. zł do wygrania w loterii marki LINDOR
Lindt & Sprüngli powierzył agencji UNIQUE ONE organizację loterii pro-mocyjnej dla marki LINDOR „Podaruj chwilę przyjemności”.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
17.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated obsługuje markę Stargres
Agencja Wills Integrated rozpoczęła obsługę marki Stargres z Grupy Końskie. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0.
16.05.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Agencja KERRIS przygotowała koncepcję kreatywną dla marki Jan Niezbędny
Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego.
16.05.24, 19:30
| reklama & PR » ludzie
Ania Kwiatkowska w Grupie Przestrzeń
Ania Kwiatkowska dołączyła do Grupy Przestrzeń (Przestrzeń – agencja strategiczno-kreatywna, Polot – agencja digitalowa, Wyraz – studio projektowe, Rozgłos – agencja mediowa) i objęła stanowisko Business Development Director.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
15.05.24, 20:40
| reklama & PR » informacje
Rezi twarzą kampanii smartwatcha Huawei Watch 4 Pro Space Edition
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy