16.05.23, 07:30
Piankowe, sprężynowe czy z kokosem? O materacach w reklamie Salonów Agata
W kampanii Salonów Agata ambasadorzy marki prezentują ofertę materacy. Różne rodzaje wypełnienia, rozmiary oraz pokrowce sprawia, że także w zakresie wyposażenia sypialni, każdy klient znajdzie coś dla siebie.
W spocie telewizyjnym marki Tomasz Pągowski, ambasador Salonów Agata, mówi klientce o materacach podpierających kręgosłup i dopasowujących się do kształtu ciała. Opowieść Pągowskiego, w połączeniu z prezentowanym asortymentem, usypia leżącą na materacu obok Teściową, graną przez Ewę Kasprzyk. Znana dobrze widzom, żartobliwa konwencja spotu jak zawsze uwypukla cechy asortymentu Salonów Agata. Przy zakupie materaca warto zwrócić uwagę na parametry, takie jak rozmiar, stopień twardości i materiał wykonania wypełnienia oraz pokrowca. Ten pierwszy aspekt jest istotny. W Salonach Agata dostępnych są rozmiary dla pojedynczych i podwójnych łóżek – od 80 do 200 cm szerokości. Możliwe jest zamówienie materaca w niestandardowym rozmiarze.
„Chcieliśmy, aby w kolejnej odsłonie naszej kampanii z udziałem trójki bohaterów – Tomasza, Teściowej i Gośki – wybrzmiały aspekty komfortu oraz kwestie zdrowotne, na które wpływ ma odpowiednio dobrany materac. To kolejny spot, w którym poza dużą dawką humoru charakterystycznego dla naszej marki, prezentowane są realne zalety wyboru asortymentu z naszej sieci” - mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, a za opracowanie działań PR z zakresu media relations agencja Big Picture. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze