16.05.23, 07:30

Piankowe, sprężynowe czy z kokosem? O materacach w reklamie Salonów Agata

Agata meble, fot.: materiały prasowe

W kampanii Salonów Agata ambasadorzy marki prezentują ofertę materacy. Różne rodzaje wypełnienia, rozmiary oraz pokrowce sprawia, że także w zakresie wyposażenia sypialni, każdy klient znajdzie coś dla siebie.

W spocie telewizyjnym marki Tomasz Pągowski, ambasador Salonów Agata, mówi klientce o materacach podpierających kręgosłup i dopasowujących się do kształtu ciała. Opowieść Pągowskiego, w połączeniu z prezentowanym asortymentem, usypia leżącą na materacu obok Teściową, graną przez Ewę Kasprzyk. Znana dobrze widzom, żartobliwa konwencja spotu jak zawsze uwypukla cechy asortymentu Salonów Agata. Przy zakupie materaca warto zwrócić uwagę na parametry, takie jak rozmiar, stopień twardości i materiał wykonania wypełnienia oraz pokrowca. Ten pierwszy aspekt jest istotny. W Salonach Agata dostępnych są rozmiary dla pojedynczych i podwójnych łóżek – od 80 do 200 cm szerokości. Możliwe jest zamówienie materaca w niestandardowym rozmiarze.

Chcieliśmy, aby w kolejnej odsłonie naszej kampanii z udziałem trójki bohaterów – Tomasza, Teściowej i Gośki – wybrzmiały aspekty komfortu oraz kwestie zdrowotne, na które wpływ ma odpowiednio dobrany materac. To kolejny spot, w którym poza dużą dawką humoru charakterystycznego dla naszej marki, prezentowane są realne zalety wyboru asortymentu z naszej sieci” - mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, a za opracowanie działań PR z zakresu media relations agencja Big Picture. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.

Komentarze

Powiązane

04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
04.10.24, 09:59
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski awansował w strukturach agencji ONE House na stanowisko Digital Media Director.
03.10.24, 17:22
| reklama & PR » informacje
Tivio Studio rozszerza działalność na Polskę i rynki CEE
Tivio Studio, spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
02.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect (dentsu Polska)
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
02.10.24, 15:15
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.