15.05.23, 07:30
LifeTube Labels pomoże twórcom dzielić przychody
Sieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom tworzenie własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
LifeTube, największa sieć partnerska w Europie Środkowo-Wschodniej działająca w obszarze ekonomii twórców, ponownie rozszerza dla nich ofertę. Tym razem chodzi o produkty influencerów. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, którego zadaniem jest wsparcie twórców w tworzeniu własnych produktów fizycznych i cyfrowych i przejęcie większości obowiązków wynikających z posiadania własnego merchu.
Na czele nowego działu stanął Adam Romanowski, który objął stanowisko Head of LifeTube Labels. Będzie odpowiedzialny za współpracę z influencerami przy tworzeniu własnych marek, merchandising oraz budowanie e-commerce wraz z zapleczem logistycznym.
“Stworzenie własnych produktów czy usług to bardzo złożony proces. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom twórców, oferując im pełne wsparcie w tym zakresie. LifeTube Labels to sztab specjalistów, których zadaniem jest odciążenie twórcy w procesie tworzenia marek i produktów własnych tak by mogli się skupić na tym co robią najlepiej, czyli kreacji i produkcji treści” - mówi Adam Romanowski, Head of LifeTube Labels.
Nowa oferta ma pozwolić twórcom na generowanie większych zysków z działalności internetowej. Dodatkowo nowość, jaką jest tworzenie własnych produktów, ma ułatwić wyodrębnianie przychodów.
Komentarze