10.05.23, 07:30

Magiczny świat różnorodności. Samsung promuje telewizor The Frame

KV kampanii markiSamsung, fot.: materiały prasowe

W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame, marka Samsung postawiła na nowe podejście do komunikacji. Kampania została osadzona w magicznym, bajkowym świecie, po którym odbiorców oprowadza Alicja w Krainie Czarów. 

Jak przekonuje marka, telewizor The Frame stanowi idealny mariaż designu i technologii. Aby podkreślić jego wyjątkowość Samsung zrywa z dotychczasową, wyłącznie technologiczną narracją dominującą podczas kampanii reklamowych telewizorów i zaprasza do odkrywania możliwości tego ekranu w bajkowej scenerii. 

"W świecie, w którym liczy się różnorodność ważne staje się takie tworzenie produktów, które same przez siebie komunikują swoją wyjątkowość, a nie technologię. W nowej kampanii telewizora The Frame, ale także innych produktów z kategorii Lifestyle TV, właśnie na to postawiliśmy. The Frame zaprasza do odkrywania świata sztuki za pośrednictwem telewizora. Wystarczy nacisnąć jeden magiczny przycisk na pilocie, aby zagłębić się w świat sztuki, kolorów, historii, symboli i emocji" – mówi Grzegorz Stanisz, Dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV Samsung Polska.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych do kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, za obsługę social mediów agencja VMLY&R. Dom mediowy Starcom przygotował strategię, odpowiada też za planowanie i zakup mediów, a Performics za planowanie i zakup w zakresie paidsocial, programmatic i SEM. Za działania PR odpowiada dfusion communication. W ramach kampanii Samsung współpracuje także z serwisem Homebook. 

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy