09.05.23, 07:30

Jan Błachowicz i Dorota Jurkowska ambasadorami napojów GYM WATER

KV kampanii GYM WATER z udziałem Jana Błachowicza, fot.: materiały prasowe

Jan Błachowicz, były mistrz organizacji UFC oraz KSW w kategorii półciężkiej będzie reklamował nowe linie napojów funkcjonalnych dla sportowców GYM WATER EDGE oraz GYM WATER LITE. Dołączy do niego Dorota Jurkowska.

W maju br. Błachowicz zostanie ambasadorem reklamowym wchodzących na rynek produktów z linii GYM WATER EDGE oraz GYM WATER LITE dostępnych w butelkach 500 ml. Celem obu produktów jest dbanie o właściwe nawodnienie organizmu.

W drugiej odsłonie kampanii wystąpi także Dorota Jurkowska – menadżerka, a prywatnie także partnerka Jana Błachowicza. To pierwsze wspólne działania promocyjne z udziałem pary. Podpisany kontrakt z Błachowiczem i Jurkowską obowiązuje do końca roku.

Osią zaplanowanej do końca roku kampanii będą aktywacje internetowe, w tym konkursy dla konsumentów z nagrodami. Działania będą prowadzone pod hashtagami: #JanBłachowiczTeam oraz #LegendaryPolishHydration.

Kim jest Jan Błachowicz?

Jan Błachowicz to najbardziej utytułowany polski zawodnik MMA w historii oraz jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Na zawodowym ringu zadebiutował w 2007 r. walcząc dla największej polskiej organizacji KSW, w której wygrał dwa turnieje a także zdobył pas mistrzowski. Od 2015 r. jest związany z UFC - najważniejszą organizacją na świecie, a jego największym osiągnięciem było zdobycie - jako pierwszy i jedyny polski zawodnik - pasa mistrzowskiego w kategorii półciężkiej we wrześniu 2020 r. oraz jego obrona w marcu 2021 r.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.