30.04.23, 13:00

Vectra sponsorem strategicznym międzynarodowego turnieju Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup

Vectra x GRS, fot.: materiały prasowe

4 maja br. rozpocznie się turniej Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup. Sponsorem strategicznym tegorocznej edycji została Vectra, która wspiera popularyzację gimnastyki w Polsce. W ramach wydarzenia, operator udostępni specjalną strefę treningową Kids Gym z zajęciami dla dzieci pod okiem zawodowych trenerów, z możliwością wypróbowania profesjonalnych przyborów i przyrządów do ćwiczeń.

Z początkiem maja rozpocznie się Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup – turniej gimnastyki artystycznej. Tegoroczna, piąta edycja odbędzie się w hali Polsat Plus Arena Gdynia. Impreza promująca sportową rywalizację oraz aktywność fizyczną potrwa od 4 do 7 maja. Wstęp na wydarzenie jest wolny.

Podczas turnieju publiczność będzie miała okazję podziwiać widowiskowe pokazy indywidualne i zespołowe, w których uczestniczyć będą najlepsze na świecie gimnastyczki oraz reprezentacja Polski w gimnastyce artystycznej. W zawodach weźmie udział ponad 300 zawodniczek z 22 krajów, w tym mistrzyni świata oraz brązowa medalistka mistrzostw świata. W turnieju rywalizować będą polskie zawodniczki, m.in. Liliana Lewińska – reprezentantka Polski, wicemistrzyni Europy w kategorii juniorek, a także Reprezentacja Polski seniorek w układach zespołowych, która niedawno zdobyła złoty medal w Pucharze Świata.

Jako sponsor strategiczny tegorocznej edycji Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup, Vectra przygotowała specjalną strefę z atrakcjami – Kids Gym, gdzie dorośli wraz z pociechami będą mogli wspólnie spędzić czas oraz spróbować swoich sił na trampolinach oraz wypróbować przyrządy i przybory do ćwiczeń gimnastycznych.

Widzowie, którzy pojawią się na turnieju zyskają dostęp do ofert operatora – Internetu, telewizji i telefonii komórkowej – poprzez punkt sprzedaży, infolinię oraz kod QR, który przekieruje klientów na dedykowaną stronę internetową. Wszystkie szczegóły dostępne będą na stoisku operatora podczas wydarzenia. Dla tych, którzy nie będą mieli okazji odwiedzić Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup, Vectra również przygotowała coś specjalnego. Na czas trwania wydarzenia, na stronie internetowej operatora dostępna będzie weekendowa oferta oznaczona grafiką turnieju.

Warto pamiętać, że pod koniec 2022 roku Vectra nawiązała współpracę z organizacją non-profit zarządzającą dyscyplinami gimnastycznymi na terenie całego kraju, tj. z Polskim Związkiem Gimnastycznym. Na mocy zawartej umowy, Vectra otrzymała tytuł sponsora strategicznego. Jednocześnie, w roli sponsora głównego, od listopada 2022 r. wspiera wybrane reprezentantki i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i Reprezentację Polski seniorek w układach zespołowych oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.