01.05.23, 13:00
Velokrotne korzyści w kampanii reklamowej VeloBanku
VeloBank ruszył z kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów - VeloKonto. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.
Nowy spot VeloBanku opowiada o Świecie Bardziej Velo, w którym klienci zyskują poprzez bankowanie. Wokół udogodnień, przedstawionych jako wielokrotną korzyść, zbudowana jest historia pokazana w reklamie. Historia przedstawiona w reklamie w sposób symboliczny ma odwoływać się tego, że w Świecie Bardziej Velo bankując zyskujesz. Ukazuje parę, która wybierała się na randkę do miasteczka rozrywki. Uwagę dziewczyny zwraca stoisko, gdzie do wygrania są trzy urocze maskotki. Nie może się jednak zdecydować na to, która podoba się jej najbardziej. Towarzyszący jej chłopak postanawia zagrać o jedną z nich, ale na szczęście nie musi wybierać, bo udaje mu się wygrać wszystkie trzy dostępne pluszaki, czym sprawia ogromną radość swojej dziewczynie.
„Naszą nową kampanią pokazujemy, że w VeloBanku nie trzeba wybierać pomiędzy nowoczesnością, wygodą czy korzyściami finansowymi. Dostajemy to wszystko w pakiecie. Tym samym realizujemy naszą strategię: jesteśmy bankiem uniwersalnym, który ułatwia codzienne finanse i jest blisko wartości klientów. Wychodzimy naprzeciw potrzebom i dajemy wiele możliwości jeszcze lepszego zarzadzania swoimi pieniędzmi dzięki atrakcyjnym produktom” – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje TV oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.
Komentarze