20.04.23, 06:30

Magazyn Forbes Women już cztery lata na polskim rynku

Okładka magazynu "Forbes Women", fot.: materiały prasowe

Redakcja „Forbes Women Polska” (Ringer Axel Springer) obchodzi czwarte urodziny. W nowym numerze pisma podsumowano obecność w Polsce, a także zamieszczano retrospektywę dotyczącą dziedzin w których przez ostatnie cztery lata cofnęliśmy się jako społeczeństwo, a gdzie widać postęp.

W ciągu czterech lat na polskim rynku pojawiły się 24 wydania magazynu, w tym 3929 stron z 713 artykułami i 255 wywiadami. Na okładkach gościło do tej pory 37 kobiet i jeden mężczyzna. Najnowsze urodzinowe wydanie czasopisma zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich czterech lat obecności magazynu na rynku, ale także retrospektywę, która odpowiada na pytanie, w jakich dziedzinach przez ostatnie cztery lata cofnęliśmy się jako społeczeństwo, a gdzie widać postęp.

„Forbes Women” wymyśliła Moira Forbes, dziennikarka i działaczka, wnuczka Malcolma Forbesa, założyciela pisma. W pierwszym wydaniu polskiej edycji magazynu powiedziała nam, że chciała stworzyć platformę dla kobiet do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i pomysłów pomagających w osiąganiu sukcesu. Jej słowa potraktowaliśmy jak drogowskaz, dlatego od czterech lat wspieramy Polki w ich zawodowych dążeniach, aspiracjach i wyborach. Na urodziny życzymy sobie i Wam pełni praw dla kobiet w Polsce. I to szybciej niż za sto lat” – napisała we wstępniaku Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna „Forbes Women Polska”.

Przez ostatnie cztery lata obok setek artykułów w magazynie i online, akcji społecznych (m.in. Równa Firma, Baza Ekspertek, Firma Przyjazna Tacie na Etacie, 16 Liderek Równości, Equal Voice) odbyły się także dziesiątki spotkań z tysiącami kobiet w Polsce i za granicą, nagrano cztery sezony podcastu „Forbes Women”, zorganizowano klub czytelniczy online oraz zainaugurowano spotkania Klubu Forbes Women.

Magazyn „Forbes Women” w cenie 19,99 zł jest dostępny w punktach sprzedaży. Pismo dostępne jest także w subskrypcji Onet Premium.

Komentarze

Powiązane

28.02.24, 10:30
| prasa » informacje
Silna jak dziewczynka. Akcja społeczna Wysokich Obcasów
Startuje akcja społeczna “Wysokich Obcasów” pod hasłem “Silna jak dziewczynka”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. 
28.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 lutego?
27.02.24, 16:45
| prasa » informacje
Pani domu poradnik tym razem na Wielkanoc
28 lutego br. ukaże się „Pani domu poradnik” - „Wielkanoc” (Wydawnictwo Bauer).
27.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 lutego?
26.02.24, 14:35
| prasa » informacje
Spotkania z Zabytkami w odświeżonej formie sprzedaży notuje wzrost sprzedaży
Po przejęciu wydawania magazynu „Spotkania z Zabytkami” przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków, pismo notuje zwiększoną sprzedaż oraz większe zainteresowanie prenumeratą.
26.02.24, 09:51
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 lutego?
25.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 lutego?
24.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 lutego?
23.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 lutego?
22.02.24, 06:30
| prasa » ludzie
Karolina Bordo zastępczynią naczelnego magazynu K MAG
Karolina Bordo objęła stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego magazynu „K MAG” . Dotychczas Bordo była sekretarzynią redakcji.