Cykl Kino na Obcasach w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami

Kino na Obcasach, fot.: materiały prasowe

Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z pokazem filmu „Miłość na nowo”.

Po przerwie do kin sieci Multikino, powrócił projekt „Kino na Obcasach” - propozycja na spędzenie wolnego wieczoru w kinie z przyjaciółkami, koleżankami z pracy lub członkiniami rodziny. Od kwietnia, raz w miesiącu uczestnicząc w seansie filmowym można poznać nowych ludzi oraz oglądać produkcje na wielkim ekranie.
„Kino na Obcasach w nowej odsłonie wystartowało 12 kwietnia, a pierwszym filmem była komedia romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.
Projekty specjalne, takie jak „Kino na Obcasach” pozwalają na dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Sponsorzy, którzy zaangażowali się w filmowy cykl przygotowali dla osób uczestniczących w wydarzeniu prezenty. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z wybraną marką, który był wzmocniony kampanią na kinowym ekranie, a następnie został zwieńczony seansem filmowym budzącym pozytywne emocje, uczestniczki będę miały również dobre skojarzenia z poszczególnymi brandami i lepiej je zapamiętają, co może przełożyć się na ich decyzje zakupowe." – wyjaśnia Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Na uczestniczki kwietniowego „Kina na Obcasach” czekały między innymi: kosmetyki marki Ziaja z serii witamina C.B3 niacynamid oraz linii słony karmel, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony o wartości 500 zł na blefaroplastykę powiek od Sharley, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, 10% na 1 produkt marki Haier w RTV EURO AGD, półroczna prenumeratę miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł do Depil Concept, bony rabatowe od firmy Ania Kruk, suplement diety Laboteq i Hydrominum oraz FuzeTea.

"Poza stałymi sponsorami w każdym miesiącu wydarzenie ma również swoich nowych partnerów, który mogą pojawić się tylko jednorazowo lub kontynuować współpracę. Na przykład kwietniu partnerami cyklu „Kino na Obcasach” byli: Depil Concept, Clarins, Laboteq, Hydrominum, Ania Kruk i Sharley. Część firm będzie obecna również w majowej edycji." –dodaje Oczkowska.
Patronami medialnymi cyklicznych pokazów dla kobiet są: Zwierciadło i Sens. Miesięcznik „Zwierciadło" to magazyn dla kobiet. Co miesiąc proponuje wywiady, teksty o psychologii, relacjach i zdrowiu, sesje i fotoreportaże ze świata. To kultura w wydaniu Zwierciadlo.pl

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.