Cykl Kino na Obcasach w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami

Kino na Obcasach, fot.: materiały prasowe

Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z pokazem filmu „Miłość na nowo”.

Po przerwie do kin sieci Multikino, powrócił projekt „Kino na Obcasach” - propozycja na spędzenie wolnego wieczoru w kinie z przyjaciółkami, koleżankami z pracy lub członkiniami rodziny. Od kwietnia, raz w miesiącu uczestnicząc w seansie filmowym można poznać nowych ludzi oraz oglądać produkcje na wielkim ekranie.
„Kino na Obcasach w nowej odsłonie wystartowało 12 kwietnia, a pierwszym filmem była komedia romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.
Projekty specjalne, takie jak „Kino na Obcasach” pozwalają na dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Sponsorzy, którzy zaangażowali się w filmowy cykl przygotowali dla osób uczestniczących w wydarzeniu prezenty. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z wybraną marką, który był wzmocniony kampanią na kinowym ekranie, a następnie został zwieńczony seansem filmowym budzącym pozytywne emocje, uczestniczki będę miały również dobre skojarzenia z poszczególnymi brandami i lepiej je zapamiętają, co może przełożyć się na ich decyzje zakupowe." – wyjaśnia Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Na uczestniczki kwietniowego „Kina na Obcasach” czekały między innymi: kosmetyki marki Ziaja z serii witamina C.B3 niacynamid oraz linii słony karmel, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony o wartości 500 zł na blefaroplastykę powiek od Sharley, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, 10% na 1 produkt marki Haier w RTV EURO AGD, półroczna prenumeratę miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł do Depil Concept, bony rabatowe od firmy Ania Kruk, suplement diety Laboteq i Hydrominum oraz FuzeTea.

"Poza stałymi sponsorami w każdym miesiącu wydarzenie ma również swoich nowych partnerów, który mogą pojawić się tylko jednorazowo lub kontynuować współpracę. Na przykład kwietniu partnerami cyklu „Kino na Obcasach” byli: Depil Concept, Clarins, Laboteq, Hydrominum, Ania Kruk i Sharley. Część firm będzie obecna również w majowej edycji." –dodaje Oczkowska.
Patronami medialnymi cyklicznych pokazów dla kobiet są: Zwierciadło i Sens. Miesięcznik „Zwierciadło" to magazyn dla kobiet. Co miesiąc proponuje wywiady, teksty o psychologii, relacjach i zdrowiu, sesje i fotoreportaże ze świata. To kultura w wydaniu Zwierciadlo.pl

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.