13.04.23, 23:53
Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski w kampanii Scrabble
Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski pojawili się w kampanii marki Scrabble, która świętuje w tym roku 75. urodziny.
13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble, ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej Scrabble. Na Instagramie Makłowicza, Pazury i Lotka internauci mogli zobaczyć zabawne sceny z ich pierwszego spotkania przy planszy.
To start nowej kampanii marki Scrabble, której celem jest łączenie ludzi z różnych środowisk za pomocą literek Scrabble. Krótkie historie o słowach, które mają znaczenie, przedstawią ambasadorzy marki.
Jak zapowiada firma, jesienią w pojedynku na słowa zmierzą się oni z gościem specjalnym, którego tożsamość pozostanie tajemnicą aż do premiery materiału.
75 lat gry Scrabble
Przez 75 lat Scrabble stały się jedną z najbardziej popularnych gier planszowych w historii. Do dziś sprzedano ponad 165 milionów egzemplarzy gry, która w 1948 r. powstała z pasji amerykańskiego architekta Alfreda Moshera Buttsa. Jej sukces opiera się na prostej zasadzie: nie liczy się to, ile słów znasz, ale jak ich używasz. Scrabble to zabawa ponad słowami.
Scrabble są obecnie dostępne w 30 językach w 120 krajach na całym świecie. Najnowszym językiem, który został wprowadzony w 2006 r., jest ukraiński.
Komentarze