12.04.23, 12:34

Patent na zieleń najpierw w Canal+ Domo, a potem w Zoom TV

Kadr z programu "Patent na zieleń", fot.: ZOOM TV

W sobotę, 15 kwietnia br. w CANAL+ Domo zadebiutuje nowy program poradnikowy „Patent na zieleń”, który poprowadzi Anna Wojtala znana jako „Kwiaciara”. Zoom TV zaprezentuje program jako pierwsza stacja naziemna od soboty, 6 maja. „Patent na zieleń” będzie dostępny także w serwisach FilmBox+ oraz CANAL+ online.

„Patent na zieleń” to program poradnikowy skierowany do osób, które chcą żyć w otoczeniu roślin i korzystać z ich dobroczynnego wpływu - niezależnie od miejsca zamieszkania, wieku czy zasobności portfela. W każdym odcinku prowadząca Anna Wojtala „Kwiaciara” zjawia się w innym mieszkaniu, by pomóc jego domownikom rozwiązać roślinny problem i spełnić ich marzenia o spektakularnej zielonej aranżacji. W trakcie programu nie zabraknie przydatnych instrukcji jak samemu wykonać designerskie elementy dekoracji, nawozy i akcesoria roślinne.

Anna Wojtala „Kwiaciara” po latach pracy w korporacji założyła swój własny, roślinny biznes - pracownię florystyczną. Układa bukiety na zamówienie oraz dekoracje kwiatowe uświetniające przeróżne wydarzenia. Swoimi pracami dzieli się m.in. na Instagramie. Autorka prowadzi także kanał na YouTube.

Za produkcję „Patentu na zieleń” odpowiada TRZYFILM. Program liczy osiem odcinków. Premiera w CANAL+ DOMO w sobotę, 15 kwietnia o godz. 17:00. Zoom TV wyemituje program jako pierwsza stacja naziemna w sobotę, 6 maja o godz. 12:00. Tydzień przed premierą w telewizji naziemnej, „Patent na zieleń” będzie dostępny także w serwisie FilmBox+ oraz od 15 kwietnia w serwisie CANAL+ online.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Marcin Bisiorek w Szkle Kontaktowym
Marcin Bisiorek, dziennikarz związany z Radiem 357, pojawił się pierwszy raz w "Szkle Kontaktowym" (TVN24). 
22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.