14.04.23, 13:00
Biedronka to MY. Codziennie. Kolejna odsłona kampanii sieci Biedronka
Biedronka w najnowszej kampanii chce opowiedzieć Polakom wyjątkowym językiem o pracy osób, które zatrudnia w 3,4 tys. sklepów. Ruszyła kolejna odsłona kampanii największego pracodawcy w Polsce „Biedronka to MY. Codziennie”.
Biedronka to największy pracodawca w Polsce zatrudniający ok. 80 tys. pracowników. W najnowszej kampanii employer brandingowej firma oddaje głos bohaterom sieci – jej pracownikom ze sklepów i centrów dystrybucyjnych.
Czytany przez lektora trzynastozgłoskowiec pokazuje zespół sieci handlowej, który na co dzień ułatwia życie klientom.
W filmie nie występują zawodowi aktorzy. Ich role odgrywają pracownicy Biedronki w rzeczywistych sytuacjach, które wypełniają im dzień.
„Ta kampania to wyraz docenienia zespołu Biedronki, który każdego dnia daje z siebie wszystko i sprawia, że wizyty naszych klientów są komfortowe, niezależnie od długości listy zakupów. Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów i jakie ma ona znaczenie dla niepozornej codzienności. To nasi ludzie są sercem każdego sklepu i to dzięki nim możemy sprawniej zrealizować zakupy, niezależnie od pory dnia i okazji” – mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny sieci Biedronka
Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszy kampania marketingowa realizowana m. in. w telewizji, radiu, Internecie - w tym w mediach społecznościowych i kanałach własnych Biedronki. Część działań klienci będą mogli też usłyszeć w sklepach sieci. Kampania ruszyła 9 kwietnia br. i potrwa trzy tygodnie. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcję studio produkcyjne OTO Film, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.
Komentarze