04.04.23, 13:22
Patrycja Kościołowska przechodzi do dentsu Polska
Patrycja Kościołowska obejmuje nowoutworzone stanowisko Digital Strategy & Innovation Director w grupie dentsu Polska. Będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy.
Kościołowska w ostatnim czasie była związana z agencją SalesTube, gdzie pełniła rolę E-commerce & Performance Marketing Growth Lead. Prowadziła zespół kompleksowo obsługujący klientów z kategorii e-commerce oraz projekty consultingowe. Poprzednio była, m.in. związana z domem mediowym Carat i agencją iProspect (dentsu Polska), gdzie tworzyła i koordynowała strategie performance’owe dla nowych i obecnych klientów, a także prowadziła zespoły w ramach działu Client Performance.
Patrycja Kościołowska angażuje się również w działania pro-bono: prowadzi mentoring w Fundacji Digital University (program Uniwersytet Sukcesu), a wcześniej w Dare IT ze specjalizacji "digital marketing". Ukończyła Europeistykę na Akademii Obrony Narodowej oraz Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Międzynarodowa Polityka Handlowa. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej przez SAR.
Komentarze