29.03.23, 06:30
Aleksandra Wojnicka awansuje w Great Minds
Na początku marca br., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
Aleksandra Wojnicka dołączyła do zespołu Great Minds (Grupa Garden of Words) w listopadzie 2021 r. jako Digital Project Supervisor. Do jej obowiązków należało wzmacnianie kompetencji digitalowych Agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów. Od marca br., zmieniła rolę i jako Digital Director będzie zarządzać pionem digitalowym, w tym rozwojem usług z zakresu social media, działań influencer marketingowych oraz przygotowaniem spotów digital. Oprócz tego, odpowiedzialna jest za obsługę kluczowych klientów Grupy w zakresie marketingu cyfrowego, m.in.: Arla Foods, Media Markt czy innych klientów Agencji jak Allegro, Pluszzz.
Wojnicka przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, związana była m.in. z agencją Stor_9, gdzie jako Head of Client Service opiekowała się marką Foods by Ann - Anny Lewandowskiej i Nespresso a także BBDO w którym na stanowisku Business Director obsługiwała kluczowego klient agencji – sieć restauracji McDonalds. W gronie klientów Aleksandry Wojnicz znalazły Siudo tej pory takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Bacoma, Toyota, McDonalds, czy Huwawei.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze