29.03.23, 08:30
Iluzjonista Y i Piotr Ogiński promują miody marki Pan Mazur

Marka Pan Mazur, producent polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z miodami Pan Mazur.
Pan Mazur to nowa marka wysokiej jakości miodów na polskim rynku. Jej celem jest wprowadzanie do sprzedaży unikalnych miodów, ale też innych produktów bazujących na miodzie. Pierwszą siecią handlową, do której Pan Mazur wprowadza swoje produkty jest sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. W przyszłości planowane jest nawiązanie współpracy również z innymi sieciami detalicznymi.
Kucharz Piotr Ogiński oraz Iluzjonista Y, od marca br. wspierają sprzedaż miodów Pan Mazur na swoich kanałach: instagram, facebook, youtube oraz TikTok. Influencerzy w publikowanych filmach podkreślają wysoką jakość miodów Pan Mazur, które pochodzą z Polski i są całkowicie naturalne oraz przedstawiają przepisy na smaczne dana z wykorzystaniem miodu. Dodatkowo z publikowanych materiałów odbiorcy będą mogli się dowiedzieć m.in. czy miód się psuje i ile miodu może wytworzyć jedna kolonia pszczół. W kwietniu planowany jest też live cooking ze wspierającymi Pana Mazura influencerami.
Marka Pan Mazur jest zarządzana przez spółkę Płynne Złoto, której udziałowcem jest giełdowa grupa M FOOD, jeden z głównych graczy na rynku obrotu miodem i produktami pszczelimi w Europie.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze