29.03.23, 08:30

Iluzjonista Y i Piotr Ogiński promują miody marki Pan Mazur

Iluzjonista Y oraz Kucharz Piotr Ogiński w promocji miodów Pan Mazur w w Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni, fot.: materiały prasowe

Marka Pan Mazur, producent polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z miodami Pan Mazur.

Pan Mazur to nowa marka wysokiej jakości miodów na polskim rynku. Jej celem jest wprowadzanie do sprzedaży unikalnych miodów, ale też innych produktów bazujących na miodzie. Pierwszą siecią handlową, do której Pan Mazur wprowadza swoje produkty jest sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. W przyszłości planowane jest nawiązanie współpracy również z innymi sieciami detalicznymi.

Kucharz Piotr Ogiński oraz Iluzjonista Y, od marca br. wspierają sprzedaż miodów Pan Mazur na swoich kanałach: instagram, facebook, youtube oraz TikTok. Influencerzy w publikowanych filmach podkreślają wysoką jakość miodów Pan Mazur, które pochodzą z Polski i są całkowicie naturalne oraz przedstawiają przepisy na smaczne dana z wykorzystaniem miodu. Dodatkowo z publikowanych materiałów odbiorcy będą mogli się dowiedzieć m.in. czy miód się psuje i ile miodu może wytworzyć jedna kolonia pszczół. W kwietniu planowany jest też live cooking ze wspierającymi Pana Mazura influencerami.

Marka Pan Mazur jest zarządzana przez spółkę Płynne Złoto, której udziałowcem jest giełdowa grupa M FOOD, jeden z głównych graczy na rynku obrotu miodem i produktami pszczelimi w Europie.

Komentarze

Powiązane

06.06.23, 10:12
| reklama & PR » ludzie
Agata Brzezińska awansowała w LiquidThread
Agata Brzezińska awansowała na stanowisko Senior Integrated Communication Managerki w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).
06.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Santander Bank Polska partnerem tytularnym Santander Letnie Brzmienia 2023
Santander Bank Polska został partnerem tytularnym wakacyjnej trasy koncertowej „Letnie Brzmienia 2023”. Podczas festiwalu na scenie wystąpią popularni polscy artyści, w tym tegoroczni laureaci Fryderyków.
06.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo
Herbalife, globalna firma zajmująca się zdrowiem i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. 
05.06.23, 20:25
| reklama & PR » informacje
To the almost perfect moms – UM realizuje kampanię TOUS
TOUS, hiszpańska marka biżuterii, wprowadziła specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki. Kolekcję promuje kampania „To the almost perfect moms” pokazująca budowanie więzi między matką a synem podczas codziennych czynności.
05.06.23, 17:19
| reklama & PR » informacje
Snickers przypomina o zabraniu batona „na drogę”
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku, gdziekolwiek spędzają swój czas.
05.06.23, 14:00
| reklama & PR » ludzie
MullenLowe Warsaw z nowymi osobami na pokładzie
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o Joannę Jurczak (art director)oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
05.06.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Hand Made promuje produkty marki Babydream dla sieci Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny nowego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
05.06.23, 10:12
| reklama & PR » informacje
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla marki pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
05.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
APLAN MEDIA pomoże Województwu Śląskiemu przywrócić błękit
Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Śląskiego na zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii na temat poprawy jakości powietrza w ramach projektu „Śląskie. Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”.
04.06.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od pięciu lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Kampania emitowana będzie w największych stacjach radiowych i wsparta silną kampanią w internecie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.